A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hugyi Enikő
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
Afrika
civil szervezetek
harmadik világ
nonbusiness marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57390

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57390
005 20250325112242.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hugyi Enikő 
245 1 2 |a A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái  |c Hugyi Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom során azt kutattam, hogy a magyar nonprofit szervezetek, akik főképpen humanitárius tevékenységeket folytatnak a harmadik országok támogatásával, milyen marketingstartégiával és eszközökkel képesek a legnagyobb hatékonyságot elérni.Milyen eszközök használatával tudják a legtöbb adományozót és önkéntest bevonzani a tevékenységükbe.A primer kutatásomat kétfelé bontottam. Az egyik része három strukturált interjú készítése volt hazai nonprofit szervezetekkel, a másik pedig egy kvantitatív kutatás kérdőív kitöltetéssel. Azokat kérdeztem akik adományoztak és önkénteskedtek valaha, de kitértem azokra is, akik még soha nem tették ezen tevékenységeket, mert a válaszaik alapján meg tudtam állapítani, hogy milyen módokon lehetne őket is bevonni az adományozásba. 
695 |a 21. század 
695 |a Afrika 
695 |a civil szervezetek 
695 |a harmadik világ 
695 |a nonbusiness marketing 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57390/1/Szakdolgozat_Hugyi%20Enik%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57390/2/BA%20KM%20magyar%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20BELSO%CC%8B_HugyiEniko%CC%8B_SarkadiKatalin.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57390/3/k%C3%BCls%C5%91_b%C3%ADr%C3%A1lat_Hugyi_Enik%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés