Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
Elmentve itt :
Szerző: | Markó Levente |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | branding business marketing cross channel marketing Customer Journey omnichannel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57396 |
Hasonló tételek
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Customer relationship communication process and process change due to the behavior change of the customer in the premium and luxury car industry
: Simon Alexandra Dóra
: Simon Alexandra Dóra
A Samsung Electronics Magyar Zrt. állami támogatással megvalósuló 2007-es kapacitásbővítő beruházási projektjének vizsgálata
: Majorné Nyírő Regina
: Majorné Nyírő Regina
Az online ruha vásárlási folyamat elemzése a Customers journey modell alapján a Z generáció körében
: Galambos Patrícia Rita
: Galambos Patrícia Rita
A Controlling mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a Samsung Electronics Hungary Zrt.-nél
: Kővágó Erzsébet
: Kővágó Erzsébet
A fenntartható fejlődés vizsgálata a vállalati társadalmi felelősségvállaláson (CSR) keresztül a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél
: Pető Krisztina
: Pető Krisztina
How social media activities can help reaching more customers in a luxurious environment?
: Putz Dóra
: Putz Dóra
The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic
: Cziráky Luca Zsuzsanna
: Cziráky Luca Zsuzsanna
A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Driving Luxury in the Racetrack A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
Transferring goods by delivery companies in Hungary
: Antal Nóra
: Antal Nóra
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
Sustainability and Good Governance The realisation of Sustainable Development Goals in the Republic of South Africa /
: Körtvési Dorina
: Körtvési Dorina
Luxury treehouses in Hungary
: Izsák Dóra
: Izsák Dóra
Driving Luxury on the Race Track A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül
: Park Cholong
: Park Cholong
Exporting and importing goods to and from an overseas country
: Rózsa hallgató Soma
: Rózsa hallgató Soma
Virtual goods selling in online video games
: Colabruni Francesco
: Colabruni Francesco
Cultural Appropriation in the World of (Fashion) Marketing
: Túriné Ajtai Alexandra
: Túriné Ajtai Alexandra
Samsung marketingstratégiája a nagygépek piacán
: Ozsváth Zsuzsa
: Ozsváth Zsuzsa
The growth of luxury hotels in Budapest
: Szenteleki Fanni
: Szenteleki Fanni
Analysis of Henkel’s inventory management processes of finished goods
: Hodossy Petra
: Hodossy Petra
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
Direct marketing analysis of an electronic property protection company for residential clients
: Soós Izsák
: Soós Izsák
Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára
: Kiss Viktória Zsuzsanna
: Kiss Viktória Zsuzsanna
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Luxury tourism and millenials, case of MOROCCO
: Khoudarif Mohammed-Amine
: Khoudarif Mohammed-Amine
Interpretation of luxury hotel services in Budapest
: Nagy Aliz
: Nagy Aliz
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
„Look good, pay less...” - A Primark árpolitikájának elemzése
: Szűcs Noémi
: Szűcs Noémi
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba a GOOD program keretében
: Vackán Ambrus
: Vackán Ambrus
A Green Kft. beolvadásának folyamata a Good Kft.-be
: Dömtör Éva Ildikó
: Dömtör Éva Ildikó
Branding Excellence in Luxury Tourism Insights from Global Destinations
: Boskovic Gojko
: Boskovic Gojko
Hasonló tételek
-
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca -
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra -
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid -
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina -
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel