Reklám ipar színhasználata Monokróm kontra színes reklámok hatásai a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Solymos Mátyás Zsigmond
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:figyelem
marketing
monokróm
reklám
színhasználat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57421
Leíró adatok
Kivonat:Egy ideje foglalkoztat az a gondolat, hogy a reklámok hatékonyságán lehet-e javítani a színek megfelelő kombinációival. Ezen belül is arra keresem a választ, hogy reklám fajtákon belül van-e jelentősége a színkombinációknak, illetve a monokróm színhatásoknak. Szakdolgozatomban erre keresem a választ, az ember pszichológiai- és érzelmi alapjaira építve. Ennek keretében megvizsgálom, hogy a színek milyen érzelmi hatással vannak az emberre, hogyan ragadja meg a fogyasztó figyelmét a reklámozáson belül. Vizsgálatom során felhasználtam neves marketing szakemberek irodalmi alkotásait is, amelyeket hivatkozásként szakdolgozatomban megjelölök.