A közterületi média átalakulása Kihívások és lehetőségek a digitális korszakban.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bata Viktor András
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
média
médiafogyasztási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57427
Leíró adatok
Kivonat:A közterületi média, mint a kommunikáció és reklám egyik legrégebbi formája, mindig is kiemelt szerepet játszott az emberek mindennapi életében. A városokban és közösségi terekben elhelyezett hirdetések és információs táblák hatékony eszköznek bizonyultak a márkaüzenetek célba juttatásában, valamint a közösségi tájékoztatásban. Az elmúlt évtizedekben azonban a digitális technológia rohamos fejlődése alapjaiban változtatta meg ezt a területet is. A digitalizáció nem csupán új lehetőségeket teremtett, hanem komoly kihívások elé is állította a közterületi média iparágát.