A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
Saved in:
Main Author: | Dróth Zoé |
---|---|
Other Authors: | Dr. Molnár Dr. Zsolt |
Kulcsszavak: | CRM ügyfélélmény ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57466 |
Similar Items
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino
: Franchi Ivan Dino
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Bács Emese
: Bács Emese
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Viski Andrea
: Viski Andrea
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Vállalat döntéstámogatási rendszerének bemutatása, riportkészítési folyamatainak automatizálása
: Kurucz Vivien Timea
: Kurucz Vivien Timea
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Egy kereskedelmi vállalat tevékenységének és számviteli rendszerének bemutatása
: Eszterhai Bence
: Eszterhai Bence
A magyarországi cafetéria rendszer bemutatása az Óbuda Group béren kívüli juttatási rendszerének segítségével
: Takács Gábor
: Takács Gábor
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Ruhaipari vállalat adatvédelmi rendszerének javítása
: Hajdu Zoltán
: Hajdu Zoltán
Egy vállalat SAP rendszerének bemutatása és megvizsgálása több szemszögből.
: Gács Péter
: Gács Péter
Nyugdíjreform - A lakosság szemével
: Hamar Farkas
Published: (2003)
: Hamar Farkas
Published: (2003)
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Egy konkrét vállalat vállalatirányítási rendszerének és web shopjának a bemutatása
: Csontos Ádám
: Csontos Ádám
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Egy vállalat IT architektúrájának és informatikai rendszerének bemutatása, fejlesztési lehetőségek elemzése
: Urbán András Attila
: Urbán András Attila
A digitális transzformáció controllingra gyakorolt hatásának bemutatása egy konkrét vállalat controlling eszközeinek segítségével
: Debreczeni László
: Debreczeni László
Egy multinacionális vállalat elosztási rendszerének vizsgálata
: Foga Cecília
: Foga Cecília
Egy multinacionális vállalat beszerzési rendszerének vizsgálata
: Király Eszter
: Király Eszter
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
A lakosság számára elérhető állampapírok
: Dávid Vivien
: Dávid Vivien
Similar Items
-
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino -
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán -
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta -
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Bács Emese -
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Viski Andrea