Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
Saved in:
Main Author: | Dávid Kitti |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell divat marketing marketingstratégiák online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57468 |
Similar Items
Aiming for quality education Selected indicators of sustainable development goals
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Sustainable development aims for he what goals do they have to reach and where are they now?
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
Sustainable Development Aims for HE What goals do they have to reach and where are they now?
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
Au-dela du bouton j'aime la recette du succes des propres marques d'influenceurs et le monde inexploré de la réglementation de leurs activités
: Séber Sára
: Séber Sára
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
Rendezvényszervezés a konferenciák tükrében, az AIM Group Konferencia- és Rendezvényszervező Kft. bemutatása
: Gyalog Eszter
: Gyalog Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
Az emberi jogok megsértése gazdasági haszonszerzés céljával, különös tekintettel a rabszolgamunkára a divatiparban
: Oszlár Vivien
: Oszlár Vivien
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében trendek és marketingstratégiák
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Similar Items
-
Aiming for quality education Selected indicators of sustainable development goals
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020) -
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála -
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina -
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin -
Sustainable development aims for he what goals do they have to reach and where are they now?
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)