Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
Saved in:
| Main Author: | Dávid Kitti |
|---|---|
| Other Authors: | Kasza Lajos |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 7P modell divat marketing marketingstratégiák online marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57468 |
Similar Items
Aiming for quality education Selected indicators of sustainable development goals
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Sustainable development aims for he what goals do they have to reach and where are they now?
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
Sustainable Development Aims for HE What goals do they have to reach and where are they now?
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
: Szendrei-Pál Eszter
Published: (2021)
Au-dela du bouton j'aime la recette du succes des propres marques d'influenceurs et le monde inexploré de la réglementation de leurs activités
: Séber Sára
: Séber Sára
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Rendezvényszervezés a konferenciák tükrében, az AIM Group Konferencia- és Rendezvényszervező Kft. bemutatása
: Gyalog Eszter
: Gyalog Eszter
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
A Budapest Central European Fashion Week stratégiai szerepe a magyar divatiparban
: Keller Adél
: Keller Adél
A virtuális javak gazdasága. A mikrotranzakciókhoz kapcsolódó marketingstratégiák és fogyasztói magatartások elemzése.
: Varga Judit
: Varga Judit
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Digitális kihívások és lehetőségek a divatiparban a divat marketingkommunikációs stratégiák és a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Egedi Gerda, et al.
: Egedi Gerda, et al.
A magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető BRIC- országok vizsgálata, és lehetséges marketingstratégiák kialakítása
: Szőke Csilla
: Szőke Csilla
INNOVÁCIÓK ÉS KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA A DIVATIPARBAN RFID és egyéb eladásösztönző megoldások a ZARA-nál.
: Pidem Barbara Bibiána
: Pidem Barbara Bibiána
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Similar Items
-
Aiming for quality education Selected indicators of sustainable development goals
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020) -
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála -
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina -
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin -
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán