A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veress Luca Júlia
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elégedettség
mesterséges intelligencia
technológia
ügyfél
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57498
Leíró adatok
Kivonat:A chatbotok és mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatban. Napjainkban egyre több vállalatnál terjedt el az MI (mesterséges intelligencia) használata, különböző területeken, mint például az ügyfélszolgálatban is. Az ügyfélszolgálat egy kritikus terület a vállalatoknál, ugyanis közvetlen kapcsolat alakul ki a vásárlókkal, ezért kulcsfontosságú a megfelelő működésük, az elégedettség és a lojalitás szempontjából. A technológiai fejlődés eredményeként az ügyfelek elvárásai folyamatosan növekszenek, problémáikra gyors és hatékony megoldást keresnek. Ebben segíthet a chatbotok bevezetése a vállalatoknál. A chatbotok olyan szoftverek, amelyek szimulálni tudják az emberi beszélgetéseket. Algoritmusok és tanulási technikák segítségével válaszolják meg a felhasználók által feltett kérdéseket. A vállalatok ennek az eszköznek használatával növelni tudják az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Ráadásul költséghatékony megoldás és a felhasználói élmény javítását is lehetővé teszi.