Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Biró Zsófia Emese
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
bőrápolás
manipuláció
meggyőzés
tartalomgyártók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57502
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a ” Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében”. Fontosnak tartom a téma vizsgálatát, mivel a 21. században az információ terjedésének sebessége gyorsabb, mint valaha, ám ezzel együtt sajnos a hamis információk is sokkal nagyobb volumennel és sokkal több emberhez jutnak el. A különböző közösségi oldalakon a felhasználók száma egyre csak növekszik, velük együtt a hamis információk és átverések terjesztőinek száma is. Ez a jelenség kedvez a megbízhatatlan információk terjedésének, míg a hiteles tartalmak felismerése és kiszűrése egyre bonyolultabbá válik a felhasználók számára. Az is nehezíti a felhasználók számára a valós információk kiszűrését, hogy sokszor olyan bizalmat előlegeznek meg ismeretleneknek, amelyet igazolt szakmabelieknek kellene.A témakört szeretném leszűkíteni a bőrápolással foglalkozó tartalomgyártók vizsgálatára. Fontosnak tartom vizsgálni azokat a témákat, melyeket az elmúlt években a közösségi média számos platformja közkedveltté tett. Bőrünk egészségének védelme érdekében fontosnak tartom, hogy a fogyasztók megítélését felmérjük azokkal a személyekkel szemben, akiktől a legtöbb bőrápolási tanácsot, termékajánlót és más egyéb információt kaphatnak, vagyis a tartalomgyártókkal szemben.