Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krisztián Anita
További közreműködők: Debreceni Dr. János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21.század
kioszk
marketing
nudge
online
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57512
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom fő témája az online marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Ezen belül részletezem az online marketing típusait, lehetőségeit amelyeken keresztül sikeresen hirdethetnek a vállalkozások. Megismertetem a nudge fogalmát és annak felhasználási formáit a vendéglátás területén és elemzem a kioszkok sikerességét és hatásait a gyorsétteremláncoknál. Végén javaslatokat teszek a kutatásom alapján a vendéglátás területére belépő új vállalatoknak, milyen marketing stratégiát érdemes kiépíteniük a sikeres fellendülés érdekében.