A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schmidt Nicole
További közreműködők: Hinek Mátyás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
marketingstratégiák
online marketing
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57520
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja a budapesti luxusszállodák közösségi média jelenlétének vizsgálata és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéseire. A kutatás a közösségi média jelentőségét elemzi a szállodai marketingben. A kutatási módszerek között, a szekunder kutatás mellett, primer kutatásokat is alkalmaztam: három budapesti luxusszálloda marketingcsapatának mélyinterjúit, valamint egy kérdőíves felmérést, amely a vendégek közösségi média használati szokásaira és preferenciáira fókuszált. Az elemzések rámutattak arra, hogy a közösségi média nem csupán kommunikációs eszköz, hanem stratégiai jelentőségű platform a vendégkapcsolatok építésében, a márkahűség erősítésében és a foglalások ösztönzésében. A szakdolgozat eredményei hangsúlyozzák a hitelesség, az érzelmi kapcsolatok és a folyamatos innováció fontosságát, valamint a mérőszámok nyomon követésének szerepét. Ezek az elemek nagyon fontosak a szállodák számára, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül és fenntartsák relevanciájukat az egyre dinamikusabb digitális környezetben. A kutatás során gyűjtött adatok és megállapítások értékes iránymutatást nyújtanak a szállodák számára a közösségi média stratégiák tervezéséhez és fejlesztéséhez.