Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kocsis Gerda
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
integrált marketing
marketing
marketingkutatás
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban arra törekedtem, hogy bemutassam az influenszer marketing szerepét és hatását a magyar divatiparban. Fontosnak tartottam megérteni, hogyan alakítják a véleményvezérek a fogyasztók vásárlási szokásait, és milyen mértékben támaszkodnak a követők az általuk ajánlott termékekre. Kutatásom során igyekeztem átfogó képet adni arról, mely közösségi média platformok voltak a legmeghatározóbbak, és hogyan befolyásolták a tartalomgyártók a követőik attitűdjét. Kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy feltérképezzem a magyar divatinfluenszerek hitelességét és megbízhatóságát. Fontosnak tartottam, hogy kiderüljön, a követők mennyire érzik úgy, hogy ezek az influenszerek valóban autentikus tartalmakat készítenek, vagy inkább üzleti szempontok vezérlik őket. Mivel személyesen is érdekelt a téma, izgalmas volt számomra megvizsgálni a divatipar és a digitális marketing kapcsolatát, amely napjaink fogyasztói viselkedésére is jelentős hatással van. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmaztam meg a divatmárkák számára arra vonatkozóan, hogyan tudják hatékonyabban kihasználni az influenszer marketingben rejlő lehetőségeket, miközben figyelnek a hitelesség és az átláthatóság megőrzésére. Úgy találtam, hogy a véleményvezérek szerepe az etikus divat és a fenntarthatóság népszerűsítésében is kulcsfontosságú lehet, ezért ennek a témának is kiemelt figyelmet szenteltem.