Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kocsis Gerda
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:direkt marketing
integrált marketing
marketing
marketingkutatás
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57538
005 20250325112511.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kocsis Gerda 
245 1 0 |a Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon  |c Kocsis Gerda  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban arra törekedtem, hogy bemutassam az influenszer marketing szerepét és hatását a magyar divatiparban. Fontosnak tartottam megérteni, hogyan alakítják a véleményvezérek a fogyasztók vásárlási szokásait, és milyen mértékben támaszkodnak a követők az általuk ajánlott termékekre. Kutatásom során igyekeztem átfogó képet adni arról, mely közösségi média platformok voltak a legmeghatározóbbak, és hogyan befolyásolták a tartalomgyártók a követőik attitűdjét. Kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy feltérképezzem a magyar divatinfluenszerek hitelességét és megbízhatóságát. Fontosnak tartottam, hogy kiderüljön, a követők mennyire érzik úgy, hogy ezek az influenszerek valóban autentikus tartalmakat készítenek, vagy inkább üzleti szempontok vezérlik őket. Mivel személyesen is érdekelt a téma, izgalmas volt számomra megvizsgálni a divatipar és a digitális marketing kapcsolatát, amely napjaink fogyasztói viselkedésére is jelentős hatással van. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmaztam meg a divatmárkák számára arra vonatkozóan, hogyan tudják hatékonyabban kihasználni az influenszer marketingben rejlő lehetőségeket, miközben figyelnek a hitelesség és az átláthatóság megőrzésére. Úgy találtam, hogy a véleményvezérek szerepe az etikus divat és a fenntarthatóság népszerűsítésében is kulcsfontosságú lehet, ezért ennek a témának is kiemelt figyelmet szenteltem. 
695 |a direkt marketing 
695 |a integrált marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketingkutatás 
695 |a online marketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538/1/Szakdolgozat_kocsisgerda.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538/2/Szakdolgozat_kocsisgerda.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538/3/Kocsis%20Gerda_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57538/4/Kocsis%20Gerda_b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_VI.pdf  |z Dokumentum-elérés