Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Gábor
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor Hotels
minőségfejlesztés
vendégelégedettség
vendégértékelés
visszajelzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588
Leíró adatok
Kivonat:A szállodaipar marketingje az évtizedek során folyamatosan fejlődött, a vendégélmények és a technológiai innovációk mentén alakult. Az online vendégértékelések az iparág egyre meghatározóbb tényezőivé váltak, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a szállodák hírnevére, piaci pozíciójára és belső folyamataira. Az MGallery Budapest szálloda példáján keresztül vizsgálom, hogy az online vendégértékelések hogyan befolyásolják a szálloda működését, stratégiáit és az Accor Hotels prémium színvonalának fenntartását.A kutatás három fő kérdés köré épül: (1) Milyen hatással vannak az online vendégértékelések az MGallery Budapest szálloda hírnevére és vendégkörének változására? (2) Hogyan kapcsolódnak ezek az értékelések az Accor Hotels minőségi követelményeihez, és hogyan érzékelik a vendégek a szálloda prémium színvonalát? (3) Miként befolyásolják az online értékelések a szálloda vendégkapcsolati stratégiáit és belső folyamatait?A kutatás során személyes munkatapasztalatokra és online visszajelzések elemzésére támaszkodom, hogy megérthessem a vendégértékelések által feltárt problémákat, valamint azok megoldásának lehetőségeit. Az eredmények rámutatnak arra, hogy a vendégértékelések hatékony kezelése és beépítése a működési folyamatokba nemcsak a vendégelégedettség növelésében, hanem a szálloda hosszú távú versenyképességének fenntartásában is kulcsszerepet játszik.