Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomasovszki Klaudia
Other Authors: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
kis- és középvállalkozás - KKV
marketingstratégiák
szolgáltatásmarketing
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57700
Description
Abstract:A szakdolgozatom célja, hogy részletesen bemutassa és elemezze egy virágüzlet számára kidolgozható marketingstratégiát, amelyek növelhetik az üzlet láthatóságát és bevételeit.A dolgozatom során először áttekintem a virágpiacot és bemutatom a marketingelméletet, majd a gyakorlati példákon keresztül elemzem azokat. Ezt követően a marketing-modellek és versenytársak elemzése, valamint online kérdőív révén keresem a leghatékonyabb marketing technikákat és stratégiákat. Végezetül javaslatokat fogalmazok meg a virágüzlet marketingstratégiájának kidolgozására és alkalmazására.