Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabadi Ármin
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
divat
fogyasztói igények megismerése
marketing
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57712

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57712
005 20250325112815.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabadi Ármin 
245 1 3 |a Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése  |c Szabadi Ármin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során részletes tervezetet szeretnék ajánlani az Ambrossi szemüvegmárka marketing stratégiai lépéseinek gyakorlatba való átültetésére. A márka már 2005 óta jelen van a magyar szemüvegpiacon, azóta sokat változott a márka arculata, stílusa és minősége is. Napjainkban a márka rengeteg magyar optikában megtalálható és az optikusok körében ismert lett, továbbá nemzetközi kiállításoknak köszönhetően külföldön is megkezdte a térhódítását az Ambrossi.Jelenleg a végfelhasználók körében az Ambrossi márka elérése csak organikus úton terjedt. Ezt az adatot többek között az optikusok visszajelzéséből tudjuk mérni, ugyanis ők azok a terméket értékesítik a végfelhasználó számára. A márkának így van még lehetősége fejlődni, a marketing terén, aminek köszönhetően több emberhez fog eljutni az általa képviselt érték. Ehhez a fejlődéshez számos út vezethet, amely különböző marketing stratégiákon keresztül tud megvalósulni, a szakdolgozatom során pedig igyekszem majd meghatározni a márkának legideálisabb marketing stratégiát, amelynek köszönhetően majd felívelő lesz a márka népszerűsége.Az Ambrossi márka napjainkban már egy erős középkategóriát tudott elérni minőségével, amit első sorban a beszállítóival való évek óta tartó szoros kapcsolatnak köszönhet. A stílusa egészen az egyszerűtől az elegánsig, a sportos és a gyerekszemüvegeken át kimondottan széles, ennek köszönhetően egészen tág a célközönsége. Jelenleg a márka eljutott arra a szintre, hogy finanszírozni tudjon egy szintlépést, ami a magasabb rangú márkákkal való verseny felvételét eredményezheti.A témám kiválasztásakor előzetesen is fogalmazódtak meg bennem marketing stratégiai javaslatok, amelyeknek a kidolgozását tervezem majd elvégezni a dolgozatom során, így felügyelet alatt, szakmailag biztonságos környezetben végezhetek el olyan munkát, ami felhasználható lesz a cég számára, és a saját ötletemet is kibontakoztathatom benne. Egyik ötletem a kollekció szeparálása és kapszula kollekciók létrehozása, amiknek hatására a szemüvegkerethez történetet lehet csatolni és egyedibbek tudnak lenni. Ennek a lépésnek lehetséges velejárója lesz a választék szűkítése, így a márka prémiumabb hatást nyújthat. Továbbá szeretnék tervet írni arra, hogy miként lehetne új termékkel gazdagítani a márkát, ami új piacra való belépést is eredményezne. Hasonlóképen a Bvlgari márkához, ahol ez a lépés volt, ami segített a luxusmárkává válásban, szeretném az Ambrossi márkát is elindítani ezen az úton. 
695 |a branding 
695 |a divat 
695 |a fogyasztói igények megismerése 
695 |a marketing 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57712/1/Az%20Ambrossi%20szemu%CC%88veg%20ma%CC%81rka%20marketing%20eszko%CC%88zeinek%20gyakorlatba%20valo%CC%81%20a%CC%81tu%CC%88ltete%CC%81se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57712/2/Szabadi%20%C3%81rmin%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57712/3/Szabadi%20%C3%81rmin_k.pdf  |z Dokumentum-elérés