Az Ambrossi szemüveg márka marketing eszközeinek gyakorlatba való átültetése
Saved in:
Main Author: | Szabadi Ármin |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | branding divat fogyasztói igények megismerése marketing márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57712 |
Similar Items
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István
: Sipaki Patrik István
Multinacionális vállalatok HRM folyamatainak átültetése külföldi leányvállalataikba a Colas cégcsoport példája
: Dovák Dorka
: Dovák Dorka
Lean elvek, eszközök átültetése a termelésből a szolgáltató szektorba Lean módszer alkalmazása egy anonim könyvelő SSC pénzügyi szolgáltatása esetén
: Csapó Diána
Published: (2013)
: Csapó Diána
Published: (2013)
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása
: Ihász Péter István
: Ihász Péter István
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
Japán média eszközeinek magyarországi elterjedése
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
: Tasi Alexandra
Published: (2014)
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése
: László Flóra
: László Flóra
A könyvvizsgálatra való felkészülés egy könyvelőiroda szempontjából
: Szabadi Csaba Ferenc
: Szabadi Csaba Ferenc
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
Egy HR szolgáltató marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata
: Gregor Blanka
: Gregor Blanka
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése.
: Mezősi Richárd
: Mezősi Richárd
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Az MLM rendszerek marketingkommunikációs eszközeinek összehasonlítása a pénzügyi szektorban
: Kurucz Edit Nikolett
: Kurucz Edit Nikolett
A 2011/85/EU Irányelv átültetése a magyarországi államháztartási számvitelbe. Összehasonlító elemzés a „régi” és az „új” számvitel tekintetében a Nemzeti Munkaügyi Hivatal, m
: Barkó Edit
: Barkó Edit
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Published: (2016)
: Szabó Tamás
Published: (2016)
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Az online marketing eszközeinek hatékony alkalmazása a turizmus területén a kőszegi Alpokalja panzió példáján bemutatva
: Vass Edit
: Vass Edit
A Pizza Forte marketingstratégiája és marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
A monetáris politika nem-konvencionális eszközeinek alkalmazása a válságkezelésben
: Szőcs Norbert
: Szőcs Norbert
A Kalocsai járás fejlesztési lehetőségei a településmarketing eszközeinek segítségével
: Koch Annabella
: Koch Annabella
A projektmenedzsment eszközeinek megvalósulása a "Green Pearl" építőipari projektben
: Kiss András Balázs
: Kiss András Balázs
Egy hazai disztribúciós vállalat készletoptimalizálási eszközeinek hatékonysága multinacionális környezetben
: Koncz Ramóna
: Koncz Ramóna
Similar Items
-
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István -
Multinacionális vállalatok HRM folyamatainak átültetése külföldi leányvállalataikba a Colas cégcsoport példája
: Dovák Dorka -
Lean elvek, eszközök átültetése a termelésből a szolgáltató szektorba Lean módszer alkalmazása egy anonim könyvelő SSC pénzügyi szolgáltatása esetén
: Csapó Diána
Published: (2013) -
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina -
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura