Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Laufer-Rudas Mátyás Imre
További közreműködők: Kovács Dr. András
Kulcsszavak:7P modell
eseménymarketing
marketing-kampány
marketingstratégiák
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57716

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57716
005 20250325112818.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Laufer-Rudas Mátyás Imre 
245 1 0 |a Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül  |c Laufer-Rudas Mátyás Imre  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar beiskolázási stratégiáját fejtettem ki. Elsőként az Óbudai Egyetem, ezt követően pedig magát a Keleti Károly Kart mutattam be. Általánosságban mutattam be a marketingstratégiákat és azok működését, mint például az STP stratégia. SWOT elemzés keretein belül részletesen bemutattam a Kart. Projektmunkám végén egy felmérést is készítettem, aminek az eredményeinek kiértékelésével, elemzésével és a konklúzióval zártam. 
695 |a 7P modell 
695 |a eseménymarketing 
695 |a marketing-kampány 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57716/1/Laufer_Matyas_Projektmunka_BGE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57716/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Laufer_M%C3%A1ty%C3%A1s_Kov%C3%A1cs_A.pdf  |z Dokumentum-elérés