A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kurilla Fanni
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntési folyamat
marketing
piac
stratégia
településföldrajz
településmarketing
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57742
Leíró adatok
Kivonat:A kiválasztott szakdolgozat témám a telephelyválasztás jelentősége a marketingben a Media Marktnál. Az ok amiért erre a témára esett a választásom, az az, hogy 3 éve dolgozok a Media Markt kispesti áruházában és szeretnék jobban és mélyebben belelátni a cég működésébe, illetve gondolkodásába. Pár hónapja tudomásomra jutott, hogy nyílni fog egy új áruház, emiatt még világosabbá vált számomra, hogy ez az a téma, amit szeretnék kutatni. A saját munkakörnyezetem és tapasztalataim alapján sokkal konkrétabban meg tudom érteni, illetve elemezni az új áruház megnyitásának folyamatát és következményeit. Számomra ez lehetővé teszi, hogy valós példákkal támasszam alá az érveléseimet, ezzel is növelve a munkám hitelességét és értékét.