Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Máté Olivér
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
divat
e-kereskedelem
fashion
nemzetközi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57767
Leíró adatok
Kivonat:Diplomadolgozatom témája szorosan összefügg a divatiparban szerzett szakmai tapasztalataimmal, amelyeket modellként és gyakornokként szereztem.Ez a kettős perspektíva lehetőséget biztosít számomra, hogy alaposabban megértsem a divatipar dinamikáját, valamint a márkák népszerűsítéséhez használt marketingeszközöket és -csatornákat. A fast fashion (olcsó, divatos ruhák) márkák marketingstratégiáinak és az e-kereskedelem szerepének vizsgálata különösen közel áll hozzám, hiszen mindennapi munkám során is látom, milyen nagy hatással vannak ezek a stratégiák a piacra és a fogyasztói döntésekre.Az e-kereskedelem növekvő dominanciáját kihasználva a fast fashion márkák jelentős piaci terjeszkedést és pénzügyi nyereséget érhetnek el a célzott marketingstratégiák és innovatív technikák alkalmazásával. Az online értékesítési csatornák, mint például a jól optimalizált webshopok, mobilalkalmazások és integrált szoftvermegoldások, lebontják a földrajzi korlátokat, és lehetővé teszik a globális piacon való hatékony részvételt. Diplomamunkám célja, hogy elemezzem a fast fashion szektor vezető vállalatainak márkakommunikációs eszközeit és e-kereskedelmi stratégiáit, valamint azok hatékonyságát és piacra gyakorolt hatásukat. A kutatás során részletesen megvizsgálom a márkák online jelenlétét és digitális marketing-taktikáit, hogy a begyűjtött adatok és elemzések alapján következtetéseket vonhassak le a sikeres e-kereskedelmi gyakorlatokról.