Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Kiss Olivér |
|---|---|
| További közreműködők: | Békési Gábor György |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing) e-kereskedelem e-marketing - elektronikus marketing értékesítés értékesítési rendszer |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57806 |
Hasonló tételek
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Pszichológiai hatások az online térben Befolyásolás és felhasználói élmény
: Novák Fanni
: Novák Fanni
Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból
: Léránt Adrienn
: Léránt Adrienn
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Megjelent: (2022)
Megjelent: (2022)
A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben
: Biró Szilvia
: Biró Szilvia
A GVH fogyasztóvédelmi tevékenysége az online térben, különös tekintettel a nagy technológiai óriások elleni eljárásokra
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Megjelent: (2025)
: Rigó Csaba Balázs, et al.
Megjelent: (2025)
Az online térben történő oktatás nehézségeinek és az oktatók digitális kompetenciáinak összehasonlító elemzése a BIG és METU intézményekben
: Brogyanecz Gábor
: Brogyanecz Gábor
A fenntartható fejlődés UTZ Certified és a Nestlé kapcsolata - a jövő generációknak történő megőrzésével
: Kiss Norbert
: Kiss Norbert
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A fejlődés mozgatórugója Az áruszállítás
: Kapin Dávid Richárd
: Kapin Dávid Richárd
Z generáció társas kapcsolatai a digitális térben Magyarországon - Online kommunikáció során tapasztalt előnyök és hátrányok
: Sass Szilvia
: Sass Szilvia
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben
: Hauk Lilla Viktória
: Hauk Lilla Viktória
A vállalati fenntartható fejlődés
: Szunomár Ágost
: Szunomár Ágost
Fenntartható fejlődés- Az elektromos autózás helyzete
: Horváth Ágnes
: Horváth Ágnes
Fenntartható fejlődés az Európai Unió műanyagiparában
: Galambos Zsófia
: Galambos Zsófia
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Hasonló tételek
-
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca -
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka