A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
Saved in:
Main Author: | Molnár Attila |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Bormarketing marketigeszközök Borpiac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5790 |
Similar Items
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
Az Erdős és Fiai Cukrászda folyamatainak vizsgálata
: Harnos Christopher
: Harnos Christopher
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia
: Krajcserik Szilvia
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
: Ötvös Veronika
: Ötvös Veronika
Folyamatautomatizálás a szolgáltató szektorban, különös tekintettel a Robotizált folyamatautomatizálás megoldásokra és hazai bankszektoron belüli alkalmazására
: Kováts Dániel
: Kováts Dániel
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A nemzetközi számviteli standardok alkalmazására történő átállás lehetőségének vizsgálata egy termelő vállalat és az érintett iparág sajátosságainak tükrében
: Balogh Henriett
: Balogh Henriett
Fortuna Ékszerház (Tata) informatikai támogatásának lehetőségei, esetleges magvalósításukra javaslattétel
: Kiss Attila Bence
: Kiss Attila Bence
Piacelemzésen alapuló javaslattétel fenntartható rendezvények szervezéséhez
: Dénes Míra Réka
: Dénes Míra Réka
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Marketingeszközök alkalmazása a vendéglátásban a Budapest Party Service példáján keresztül
: Berki Réka
: Berki Réka
A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Puskás Márton
: Puskás Márton
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert
: Magyar Norbert
A Hilti Hungária Kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Blum Boglárka Júlia
: Blum Boglárka Júlia
A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
: Fátyol Ferenc
: Fátyol Ferenc
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre
: Vári Vivien Viktória
: Vári Vivien Viktória
A Raiffeisen Bank folyamatméréseire szolgáló alkalmazás részletes bemutatása és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
Similar Items
-
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Published: (2014) -
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit -
Az Erdős és Fiai Cukrászda folyamatainak vizsgálata
: Harnos Christopher -
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert -
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter