Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A koreai pop marketing hatásai...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A koreai pop marketing hatásai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Varga Vivien
Other Authors: Juhász Dr. Tímea
Format: Students’ Scientific Association paper
Kulcsszavak:21. század
Dél-Korea
k-pop
nemzetközi marketing
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57928
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
    ‌: Zlatzky Fruzsina Virág
  • A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
    ‌: Majoros Luca
  • Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
    ‌: Li Mingzu
  • Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
    ‌: Farkas Kira Zoé
  • K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
    ‌: Gajzágó Éva Judit
    Published: (2021)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_ncfhfqvekl2o68en86chaounjt