Élmények nyomában a Budapesti Gazdasági Egyetem emberi erőforrások szakos hallgatói körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Almási Nikolett
További közreműködők: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Farkas Kira Zoé
Dokumentumtípus: TDK dolgozat
Kulcsszavak:egyetemi hallgatók
elégedettség
élmény
hallgatói elégedettség
hallgatói élmény
ügyfélélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57929
005 20250923115646.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Almási Nikolett 
245 1 0 |a Élmények nyomában a Budapesti Gazdasági Egyetem emberi erőforrások szakos hallgatói körében  |c Almási Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Students_Scientific_Association_paper 
520 3 |a Az ügyfélélmény fogalmával a szolgáltatásmenedzsment és marketing gyakorlati órámon volt lehetőségem részletesebben megismerkedni. A témakör bővebb feltárása során áttekintettem, hogy egy ügyfél milyen sok ponton tud kapcsolódni egy vállalathoz és hogy élményképének kialakítását jelentősen meghatározza a vásárlás előtti, alatti és utáni tapasztalata is. Manapság a vállalatok már tudatosan nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfélélmény kialakítására, hiszen ez nélkülözhetetlenné vált a versenyképesség megteremtéséhez és a hosszútávú ügyfélkapcsolatok kialakításához.Tanulmányaim során elgondolkodtam azon, hogy az ügyfélélmény koncepció, hogyan állná meg a helyét felsőoktatási vonatkozásban. Ez alapján született meg a TDK dolgozatom fő témája, mely a hallgatói élmény mögötti dimenziókat kívánja feltárni.Dolgozatom során az élmény és ügyfélélmény szakirodalmi áttekintésével kezdtem, majd kitértem a hallgatói élmény meghatározására is. Választ kerestem arra, hogy a hallgatói élménynek milyen összetevői lehetnek és azokat milyen módszerekkel lehet mérni.A dolgozat második felében saját primer kutatásom során kevert módszertant alkalmaztam, melynek során az alábbi kérdésekre kerestem a választ:-Mi jelent élményt a hallgatók számára?-Milyen élménydimenziók azonosíthatóak a hallgatók válaszai alapján?-Mik a főbb észlelt kockázatok, csalódási esetek?-Milyen javaslatokat tennének a hallgatók a hallgatói élmény fejlesztése kapcsán?Kvantitatív oldalról kérdőíves kutatást végeztem, melyben a harmadéves és végzős emberi erőforrások szakos hallgatókat kérdeztem meg előre meghatározott élménydimenziók alapján, melyeket egy előkutatás keretében mértem fel. Az adatelemzés módszereként a gyakorisági eloszlással kapcsolatos statisztikai mutatókat, kapcsolatszorossági vizsgálatokat és klaszterelemzést alkalmaztam. Kvalitatív oldalról interjúkat készítettem egyrészt egyetemi oktatókkal, hogy megismerjem az oktatói szempontot is a témát illetően, másrészt diákszervezeti tagként is jelen lévő hallgatókkal, hiszen ők nem csak megélik, hanem alakítják is a hallgatói élményt.Kutatásom során sikerült válaszokat kapnom a feltett kérdéseimre, melyek eredményét összegezve a dolgozatom utolsó részében ismertettem. 
695 |a egyetemi hallgatók 
695 |a elégedettség 
695 |a élmény 
695 |a hallgatói elégedettség 
695 |a hallgatói élmény 
695 |a ügyfélélmény 
700 1 |a Balázsné Dr. Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Farkas Kira Zoé  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929/1/Alm%C3%A1si_Nikolett_PSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929/2/Alm%C3%A1si_Nikolett_PSZK.docx  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929/3/Alm%C3%A1si_Nikolett_Szerz%C5%91i%20hozz%C3%A1j%C3%A1rul%C3%A1s%20nyilatkozat%202024..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929/4/majsai_richard_tdk_biralat.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57929/5/Alma%CC%81si_Nikolett_Dolgozat_biralati_lap_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés