Idolok és zene Marketingkommunikációs stratégiák a japán piacon
Saved in:
| Main Author: | Nemes Márton Dénes |
|---|---|
| Other Authors: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
| Format: | Students’ Scientific Association paper |
| Kulcsszavak: | idol marketingkommunikáció reklám reklámkampányok zene |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57965 |
Similar Items
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett
: Lovas Zsanett
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond
: Szabó Botond
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
A katarzis hatásvizsgálata a zene- és színházművészetben
: Dányi Eszter Anna
: Dányi Eszter Anna
A zenés szórakozóhelyek változása és jövőképe Budapesten
: Remsei Alex Bence
: Remsei Alex Bence
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Magyar Zene Háza bemutatása, a kultúraközvetítés tükrében
: Gulyás Péter
: Gulyás Péter
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
"Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái
: Bolyky Stefan
: Bolyky Stefan
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
A zene, mint kommunikációs elem a filmművészetben és a médiában
: Sas Gabriella
: Sas Gabriella
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
Barátok és családok fesztiválja Tatán – avagy víz, zene, virág fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
A konzervtől a slágerig avagy A zene szerepe a reklámozásban
: Tajti Marianna
: Tajti Marianna
Utazás A Zene Hullámain - A Zenei Élmény, Mint Turisztikai Vonzerő
: Hollódy Molli Fanni
: Hollódy Molli Fanni
Az időskorúak művelődési lehetőségei. A zene hatása az időskorúak életére.
: Makk Adrienn
: Makk Adrienn
A klezmer zene egyedi kommunikációja / Egy szubkultúra létrejötte, majd átalakulása Magyarországon
: Biró Eszter
: Biró Eszter
Az 1980-as évek magyar underground zene dalszövegeinek társadalmi és politikai vonatkozásai, kölcsönhatása
: Watti Dr Nermin
: Watti Dr Nermin
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Published: (2013)
: Veres Tamás
Published: (2013)
A fesztiválok társadalmi és gazdasági hatásai a tatai Víz Zene Virág fesztivál példáján keresztül bemutatva
: Prónik Ádám József
: Prónik Ádám József
A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül
: Polányi Tekla
: Polányi Tekla
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban
: Csizmadia Dániel
: Csizmadia Dániel
Eltérő streaming stratégiák a magyar audiovizuális piacon
: Skultéty Zsombor
: Skultéty Zsombor
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Marketingkommunikációs stratégiák a gyakorlatban - MagNet Bank
: Havas Ottó Roland
: Havas Ottó Roland
Marketingkommunikáció a hadseregben
: Hegyi Márton
: Hegyi Márton
Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Lévai Márton
: Lévai Márton
Similar Items
-
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata -
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett -
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea -
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya -
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond