Virtuális Bevásárlóközpont vagy Veszélyzóna?
Saved in:
| Main Author: | Pál Máté |
|---|---|
| Other Authors: | Kolnhofer-Derecskei Dr. Anita |
| Format: | Students’ Scientific Association paper |
| Kulcsszavak: | bizalom elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás kockázat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57982 |
Similar Items
Virtuális bevásárlóközpont vagy veszélyzóna? - Az online vásárlásban rejlő kockázatok és az ebbe fektetett bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
Bevásárlóközpont kivitelezési projekt Oroszországban
: Bajusz Katalin
: Bajusz Katalin
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás
: Cserháti Tamás
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
Az aranybányászattól a virtuális bányászatig
: Körmendi Szilárd
: Körmendi Szilárd
Virtuális kormányzás. A menekültválság kormányzati kommunikációja
: Vajda Tibor
: Vajda Tibor
Virtuális raktárkészlet optimalizálás a GE-nél
: Csapó Melinda
: Csapó Melinda
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna
: Gálos Laura Julianna
Virtuális idegenvezetést szolgáltató alkalmazás üzleti terve
: Csernitzky Szabolcs Bence
: Csernitzky Szabolcs Bence
Globális projekt menedzsmentje virtuális nemzetközi munkakörnyezetben
: Eleméry Kolos Tivadar
: Eleméry Kolos Tivadar
A virtuális fizetés, fizetőeszközök jelene és jövője
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita
: Illés Anita
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Virtuális kiállítások jelentősége a Hungexpo Zrt. életében
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
Virtuális tanulás a felnőttkorban – innovációk és megítéléseik
: Kaposvári Noémi
: Kaposvári Noémi
Virtuális tanítási módszerek vizsgálata vendéglátó-szakma oktatásában
: Tóth Nikolett Erzsébet
: Tóth Nikolett Erzsébet
Egy virtuális szálloda bevétel és költség terve
: Grépály Emese
: Grépály Emese
Virtuális közösségek és az azokban rejlő lehetőségek
: Garaiová Emese
: Garaiová Emese
Virtuális tanulási környezetek használata - egy tanév tapasztalatai
: Kétyi András
Published: (2009)
: Kétyi András
Published: (2009)
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Hibajegykezelés és tudásbázis Szolgáltatás menedzsment, avagy virtuális logisztika
: Szabolcsi Gergely
: Szabolcsi Gergely
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk
: Ertinger Márk
A virtuális közösségek hatása a fiatalok egészségtudatos életmódjára
: Klézli Krisztina
: Klézli Krisztina
Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése
: Hajdú Eszter
: Hajdú Eszter
Virtuális idegenvezetések és érvényesülésük a jövőre nézve Magyarországon
: Koren Péter
: Koren Péter
Virtuális csapatok kommunikációja és kihívásai a globalizált világban
: Csajbók Antal
: Csajbók Antal
Vacsora vagy Performansz Művészet és Tudomány Találkozása a Tányéron
: Zányi Bongor Máté, et al.
: Zányi Bongor Máté, et al.
A virtuális világ és a gyerekek A fiatalok fogyasztási szokásai és a rájuk ható marketingkommunikáció
: Tóth Enikő
Published: (2014)
: Tóth Enikő
Published: (2014)
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül
: Kozma Bernadett
Published: (2013)
: Kozma Bernadett
Published: (2013)
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A virtuális világ szerepe a művelődésben kultúrafogyasztás és közösségi tudásmegosztás az Y és Z generáció körében
: Elek Eszter
: Elek Eszter
Similar Items
-
Virtuális bevásárlóközpont vagy veszélyzóna? - Az online vásárlásban rejlő kockázatok és az ebbe fektetett bizalom
: Pál Máté -
Bevásárlóközpont kivitelezési projekt Oroszországban
: Bajusz Katalin -
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter -
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett -
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett