Z generáció kutatás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ragány Renáta Pálma
További közreműködők: Kozák Dr. Ákos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:generációs marketing
szegmentáció
Z generáció
Y generáció
mélyinterjú
fiatalok kutatása
fiatalok marketingje
generáció
fogyasztói típusok
életstílus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/580
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat tartalmazza a generációs marketing jellemzőit, felhasználási módjait,sajátosságait,a generációk felosztását nemzetközi és hazai megközelítésben.Ezen kívül a Z generáció általános jellemzőit, a Z és az Y generáció kapcsolatát,a marketing hatását a Z generációra, és a Z generáció hatását a marketingre.Végezetül pedig a Z generáció szabadidejével, kapcsolattartásával,a reklámokhoz való viszonyával és a jövőképükkel kapcsolatos kutatás eredményeit.