Z generáció kutatás

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ragány Renáta Pálma
Other Authors: Kozák Dr. Ákos
Format: Thesis
Kulcsszavak:generációs marketing
szegmentáció
Z generáció
Y generáció
mélyinterjú
fiatalok kutatása
fiatalok marketingje
generáció
fogyasztói típusok
életstílus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/580

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg580
005 20141204085219.0
008 141204suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ragány Renáta Pálma 
245 1 0 |a Z generáció kutatás  |c Ragány Renáta Pálma  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Z generáció kutatás 
246 1 1 |a Research of the Generation Z 
520 3 |a A dolgozat tartalmazza a generációs marketing jellemzőit, felhasználási módjait,sajátosságait,a generációk felosztását nemzetközi és hazai megközelítésben.Ezen kívül a Z generáció általános jellemzőit, a Z és az Y generáció kapcsolatát,a marketing hatását a Z generációra, és a Z generáció hatását a marketingre.Végezetül pedig a Z generáció szabadidejével, kapcsolattartásával,a reklámokhoz való viszonyával és a jövőképükkel kapcsolatos kutatás eredményeit.  
695 |a generációs marketing 
695 |a szegmentáció 
695 |a Z generáció 
695 |a Y generáció 
695 |a mélyinterjú 
695 |a fiatalok kutatása 
695 |a fiatalok marketingje 
695 |a generáció 
695 |a fogyasztói típusok 
695 |a életstílus 
700 1 |a Kozák Dr. Ákos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/580/1/SZAKDOLGOZAT_Rag%C3%A1ny%20Ren%C3%A1ta%20P%C3%A1lma.pdf  |z Dokumentum-elérés