Tükörkép a képernyőn A közösségi média és a testkép kapcsolata
Saved in:
| Main Author: | Balogh Viktória Lea |
|---|---|
| Other Authors: |
Gács Mariann
Halmai Dr. Tamás |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 21. század közösségi média önértékelés testképzavar testpozitivitás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58049 |
Similar Items
A társadalom tükörképe a médiában
: Kökény Nóra
: Kökény Nóra
Erőszak a képernyőn a televízióban látott agresszió hatása gyerekekre
: Kassai Márta
: Kassai Márta
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn
: Juhász Csenge
: Juhász Csenge
Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz
: Schödl Anna
: Schödl Anna
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert
: Keszte Róbert
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Erőszak a képernyőn - a minket körülvevő világ tükre?
: Eisele Tünde Amália
: Eisele Tünde Amália
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
Erőszak és agresszió a képernyőn a gyermekeknek szóló műsorokban
: Dömök Diána
: Dömök Diána
Médiabörtön A negatív testkép és a média kapcsolata /
: Czuth Zsuzsa Mercédesz
: Czuth Zsuzsa Mercédesz
Negatív testkép a médiában
: Galló Tímea
: Galló Tímea
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon
: Pap Viktória
: Pap Viktória
A munkaerőpiaci versenyképesség és a MOOC típusú kurzusok kapcsolata
: Bognár Lea Eszter
: Bognár Lea Eszter
A közösségi média és a fogyasztói magatartás kapcsolata és szerepe a szórakoztatás és a kultúra terén
: Balogh Ádám Mihály
: Balogh Ádám Mihály
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra
: Balogh Flóra
A magyarországi nyelvoktatás és a közösségi média kapcsolata A Cosmopolitan Lingua Nyelviskola kommunikációs stratégiájának bemutatása
: Benedek Viktória
Published: (2013)
: Benedek Viktória
Published: (2013)
A divat és a közösségi média kapcsolata
: Molnár Adél
: Molnár Adél
A LEGO és a közösségi média kapcsolata
: Tököli Máté Gergő
: Tököli Máté Gergő
A koronavírus járvány hatása a stratégiai tervezésre és az emberi erőforrás menedzsmentre
: Lamm Lea
: Lamm Lea
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
A hazai lovaskultúra megjelenési formái és közösségre gyakorolt hatása
: Habán Lea
: Habán Lea
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Az intelligens város projekt és intelligens város törekvések Debrecenben és régiójában
: Csontos Lea
: Csontos Lea
A közösségi média és a mesterséges intelligencia kapcsolata
: Gáspár dr. Dóra
: Gáspár dr. Dóra
Népzenére és néptáncra épülő hagyományőrző rendezvényekben rejlő turisztikai lehetőségek
: Győrfi Lea
: Győrfi Lea
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
Szamai gyakorlatom
: Popovics Lea
: Popovics Lea
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A válás lehetséges okai és hatásai
: Szarka Csenge Lea
: Szarka Csenge Lea
Az USA és a Kínai Népköztársaság gazdasági és politikai kapcsolatai, konfliktusai
: Molnár Réka Lea
: Molnár Réka Lea
Az adószabályozás és az adóellenőrzés szerepe a feketegazdaság felderítésében
: Bereszlényi Lea Krisztina
: Bereszlényi Lea Krisztina
Az élettel való elégedettség és a közösségi média kapcsolata közösségszervezés szempontjából
: Farkas Renáta
: Farkas Renáta
Vagyonkezelés Magyarországon a XXI. században
: Bencés Lea Ildikó
: Bencés Lea Ildikó
A XXI. századi öngondoskodás Magyarországon
: Soltész Kata Lea
: Soltész Kata Lea
A banki hitelezési folyamat egyes lépései
: Bencés Lea Ildikó
: Bencés Lea Ildikó
A közösségi média és az employer branding kapcsolata és hatása az álláskeresőkre
: Tamás Orsolya
: Tamás Orsolya
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória
: Chlebda Luca Viktória
Similar Items
-
A társadalom tükörképe a médiában
: Kökény Nóra -
Erőszak a képernyőn a televízióban látott agresszió hatása gyerekekre
: Kassai Márta -
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn
: Juhász Csenge -
Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz
: Schödl Anna -
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert