A BioTechUSA digitális marketingstratégiájának elemzése
Saved in:
| Main Author: | Balga Máté |
|---|---|
| Other Authors: |
Banai Imola
Hargitai-Lőrincz Andrea |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 7P modell cégstratégia digitális kor digitális marketing marketingstratégiák vállalkozás marketingstratégiája |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58118 |
Similar Items
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
A LEGO Csoport marketingstratégiájának elemzése
: Hunyady Máté Gábor
: Hunyady Máté Gábor
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó kisvállalkozás digitális marketingstratégiájának kialakítása
: Major Zita
: Major Zita
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Economic relations between USA-China and USA-China trade war.
: Noman Aseel Ahmed
: Noman Aseel Ahmed
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
FinTech Disruptions in wealth management
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
: Eckert Emília Viola
Published: (2019)
FinTech Disruptions in Wealth Management
: Eckert Emília Viola
: Eckert Emília Viola
Az Eufória Games Kft. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a digitális térben
: Hauk Lilla Viktória
: Hauk Lilla Viktória
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A Bio-Fungi Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése a társaság hatékonyságának tükrében
: Takács Julianna
: Takács Julianna
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Digitális pénzügyek az automatizált tranzakciókban A FinTech hatása a hagyományos banki szektorra
: Demkó Diána
: Demkó Diána
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
Poly-Tech 2003 Kft. üzleti környezetének elemzése
: Gierling György
: Gierling György
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Egy bio mezőgazdasággal foglalkozó vállalkozás komplex elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Monori Dóra
: Monori Dóra
Similar Items
-
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter -
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György