Az ügyfélszolgálat minőségmenedzsmentje és minőségbiztosítási kihívásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bogdányi Zsolt
További közreműködők: Kozma Dr. Tímea
Payer-Futaki Borbála
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Call Center
mesterséges intelligencia
minőség
minőségbiztosítás
minőségmenedzsment
tudásmenedzsment
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58261
005 20250923130424.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bogdányi Zsolt 
245 1 3 |a Az ügyfélszolgálat minőségmenedzsmentje és minőségbiztosítási kihívásai  |c Bogdányi Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a ANBSZTRAKT Az ügyfélszolgálat minőségmenedzsmentje és minőségbiztosítási kihívásai készítette: Bogdányi Zsolt Kulcsszavak: call center, mesterséges intelligencia, minőség, minőségbiztosítás, minőségmenedzsment, tudásmenedzsment, ügyfélszolgálat Célom, egy olyan szakdolgozat elkészítése volt, mely a vállalati minőség biztosításának tekintetében áttekintő elméleti és gyakorlati elemzést nyújt az online és telefonos ügyfélszolgálati szektor jelenlegi állapotáról, kihívásairól, változásairól, valamint a jövőjéről. A kidolgozás során megalapozásként kitértem a témában fellelhető szakirodalomra, a történeti és az elméleti háttérre. Mivel a modern vállalati kultúra elengedhetetlen része a megfelelő minőség szavatolása, legyen szó bár termék előállításról, vagy szolgáltatás nyújtásáról, így a téma szakdolgozatként való feldolgozását érdekes kihívásnak tekintettem. Az első rész három elkülönített alfejezetében általános történeti bevezetést nyújtottam, majd bemutattam napjaink minőségmanagementjének elméleti alapjait, végül a gyakorlati hátterét. Az elméleti és a gyakorlati részekben inkább csak azokat tárgyaltam, melyek a témám szempontjából relevánsabbak, a többi közül esetlegesen válogattam, ha azokat valamilyen szempontból érdekesnek találtam. Szakdolgozatom veleje a telefonos és online ügyfélszolgálatokon nap, mint nap megtapasztalható gyakorlati minőségbiztosítási kihívásainak elemzése, a minőség kérdéskörének több irányából történő megközelítése. Itt az elvárt minőség szempontjából lépésről lépésre elemeztem a „call center”-ben végzett munkát. A gyakorlati tapasztalataimból merítve körbejártam a szervezeti, a technikai és a személyzeti kérdéseit, bemutattam annak optimális működését, alapelveit és kitértem jellemző hibáira, legyen az emberi, folyamatbeli vagy szervezésbeli. Ebben a részben került bemutatásra a terület, szakmai tapasztalataim, kritikáim és az általam érzékelt fejlődési irányok, melyek meghatározzák majd az egész szektor jövőjét. Érintettem a jogszabályok által a minőségbiztosítás területén tett előírásait, áttekintettem a vállalkozások saját maguk számára támasztott igények rendszerét, gyakorlati kérdéseit és válaszokat kerestem – többek között – a következő kérdésekre: Hogyan működik, és milyen elemei vannak a hatékony minőségbiztosításnak egy ügyfélszolgálat esetében? A Mesterséges Intelligencia hogyan befolyásolja a szektort napjainkban és milyen jövőképet fest elénk? Kutatásomat segítette a témám szerint tematizált négy darab strukturált egyéni interjú, melyeket szervesen beépítettem a dolgozatom elemző részébe. A mellékletben bemutattam egy, a gyakorlatban használt áttekintő mintát, a heti, kétheti vagy havi munkavégzés összegzéséhez, valamint két egyéni értékelőlapot. 
695 |a Call Center 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a minőség 
695 |a minőségbiztosítás 
695 |a minőségmenedzsment 
695 |a tudásmenedzsment 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 1 |a Kozma Dr. Tímea  |e ths 
700 1 |a Payer-Futaki Borbála  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261/1/Bogd%C3%A1nyi_Zsolt_Z03IQD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261/2/BA_O_Bogd%C3%A1nyi_Zsolt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261/3/ALAPK_szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2025-Bogd%C3%A1nyi%20Zsolt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261/4/BA_B_Bogd%C3%A1nyi_Zsolt.pdf  |z Dokumentum-elérés