Az ügyfélszolgálat minőségmenedzsmentje és minőségbiztosítási kihívásai
Elmentve itt :
| Szerző: | Bogdányi Zsolt |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kozma Dr. Tímea
Payer-Futaki Borbála |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Call Center mesterséges intelligencia minőség minőségbiztosítás minőségmenedzsment tudásmenedzsment ügyfélszolgálat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58261 |
Hasonló tételek
A Matisz és Társa Bt. minőségmenedzsmentje
: Matisz Zsófia
Megjelent: (2014)
: Matisz Zsófia
Megjelent: (2014)
Az informatika, mint üzleti tevékenység minőségmenedzsmentje és kockázati tényezői
: Brauswetter Bence János
: Brauswetter Bence János
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál
: Lelik Levente Pál
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Minőségbiztosítási rendszerek a számviteli szektorban
: Rigó Katalin
: Rigó Katalin
Minőségbiztosítási rendszer a Bilance Adótanácsadó és Könyvelő Kft-nél
: Harsányi Zsolt
: Harsányi Zsolt
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A teljeskörű minőségbiztosítási rendszer elmélete és gyakorlata a szállodaiparban
: Bálint Luca
: Bálint Luca
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a termelési és szolgáltatási folyamatok javításában.
: Bárány Alexandra
: Bárány Alexandra
A gyorséttermek kiszállítási üzletágának vizsgálata minőségbiztosítási szempontok alapján a COVID-19 vírusjárvány időszakában
: Simon Zsolt
: Simon Zsolt
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona
: Wimme Beáta Ilona
Az Országos Klinikai Idegtudományi Intézet minőségmenedzsmentje A betegellátás biztonságának fejlesztési lehetőségei a ’BELLA’ akkreditációs program segítségével
: Aghalkalaa Omár Mátyás
: Aghalkalaa Omár Mátyás
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a Crown Magyarország Csomagolóipari Kft. termelési folyamatainak javításában
: Árki Bianka
: Árki Bianka
A könyvvizsgálat minőségbiztosítási rendszerének bemutatása a BDO Magyarország Könyvvizsgáló Kft. gyakorlatában
: Biczó Győző Balázs
: Biczó Győző Balázs
Minőségbiztosítási rendszerek alkalmazása és fejlesztési lehetőségei a European Pharma Hub Kft.-nél
: Szabados Virág Boglárka
: Szabados Virág Boglárka
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT SZEREPE AZ ÁRUTOVÁBBÍTÁS KOORDINÁLÁSÁBAN A SEWS KOMPONENS ÉS ELEKTRONIKA EURÓPA KFT-NÉL
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Fogyasztóvédelem a kereskedelmi szálláshelyeken A szállodák minőségbiztosítási rendszerei és a hibás teljesítésből adódó problémák kezelése
: Antal Dóra
: Antal Dóra
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
Termék-életciklus, új termék útja az árajánlattól a sorozatgyártás kezdetéig minőségbiztosítási szempontból a Continental Automotive Hungary Kft.-nél
: Szalai Krisztina
: Szalai Krisztina
Az újhullámos kávé elemzése és bemutatása
: Bogdányi Anna
: Bogdányi Anna
A MONO‐Ipolyfabric Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Bogdányi Judit
: Bogdányi Judit
A jelen kihívásai a Zalavíz Zrt.-nél
: Klujber Zsolt
: Klujber Zsolt
Zöld Szállodák versenyképessége Magyarországon
: Bogdányi Krisztián
: Bogdányi Krisztián
Az autóipar kihívásai napjainkban
: Kasza Péter
: Kasza Péter
Az újrahasznosított divatipar kihívásai
: Fazekas Kinga
: Fazekas Kinga
Az online marketing kihívásai
: Jáksó Anna Edina
: Jáksó Anna Edina
A fenntartható és körkörös gyakorlatok gazdasági és társadalmi kihívásai a ruhaiparban
: Trakperger Márk Zsolt
: Trakperger Márk Zsolt
Az olasz migráció története és kihívásai
: Bauer Emese
: Bauer Emese
Az Internet of Things marketing kihívásai
: Magony Gabriella
: Magony Gabriella
Az e-kereskedelem logisztikai kihívásai
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Az e-kereskedelem logisztikai kihívásai
: Dein Gábor
: Dein Gábor
Női munkavállalók kihívásai
: Kristóf Janka
: Kristóf Janka
Németország energiapolitikájának kihívásai
: Lovas Alexandra
: Lovas Alexandra
Távmunkavégzés kiberbiztonsági kihívásai
: Kocsis-Tarcsa Luca Sára
: Kocsis-Tarcsa Luca Sára
A MONO- Ipolyfabric Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kosárné Bogdányi Judit
: Kosárné Bogdányi Judit
Az értékelés szerepe és kihívásai a számvitelben
: Simon Tamara
: Simon Tamara
Az overtourism kihívásai és megoldási lehetőségei Európában
: Király Karolina
: Király Karolina
Hasonló tételek
-
A Matisz és Társa Bt. minőségmenedzsmentje
: Matisz Zsófia
Megjelent: (2014) -
Az informatika, mint üzleti tevékenység minőségmenedzsmentje és kockázati tényezői
: Brauswetter Bence János -
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál -
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
Minőségbiztosítási rendszerek a számviteli szektorban
: Rigó Katalin