AI és chatbotok integrálása a webáruházakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Zoltán Nikolasz
További közreműködők: Forman Norbert
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:adafeldolgozás
adatvédelem
mesterséges intelligencia
weboldal tervezés
webszolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262
Leíró adatok
Kivonat:A mesterséges intelligencia (AI) és chatbotok gyors elterjedése forradalmasítja azügyfélkiszolgálást és az üzleti folyamatokat, különösen a webáruházak, call centerek, hotelek ésegészségügy területén. A dolgozat célja, hogy átfogó elemzéssel feltárja e technológiák gyakorlatialkalmazásait, gazdasági hatékonyságát, társadalmi hatásait és az adatbiztonsági kockázatokat,miközben hangsúlyt fektet a jövőbeli irányokra.A webáruházakban az AI személyre szabott vásárlói élményt és prediktív elemzéseket teszlehetővé, míg a chatbotok a 0–24 órás ügyfélszolgálat révén növelik a hatékonyságot. Callcenterekben az automatizálás leegyszerűsíti az ismétlődő feladatokat, és intelligens interakciókkaljavítja az ügyfélélményt. Hotelek számára a technológia a vendégélményt IoT-eszközökvezérlésével és automatizált folyamatokkal fejleszti, csökkentve a manuális terhelést. Azegészségügyben az AI diagnosztikai támogatást és betegközpontú megoldásokat kínál, dekiemelten fontos az adatvédelem és etikai megfontolások iránti érzékenység.A dolgozat rámutat, hogy az AI nem helyettesíti, hanem kiegészíti az emberi munkát, hibridmodellt teremtve, ahol a technológia a rutinok optimalizálását, az emberi erőforrások pedig akomplex problémamegoldást biztosítják. A siker kulcsa a felelős adatkezelés, a szabályozásikeretek betartása, valamint a technológiai fejlesztések és emberi érzékenység egyensúlya. A jövőegy ügyfélközpontú, prediktív megoldásokra épülő szolgáltatási paradigmát ígér, ahol az AImindennapi és kritikus helyzetekben egyaránt nélkülözhetetlen.