AI és chatbotok integrálása a webáruházakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Zoltán Nikolasz
További közreműködők: Forman Norbert
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:adafeldolgozás
adatvédelem
mesterséges intelligencia
weboldal tervezés
webszolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58262
005 20250923130424.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyi Zoltán Nikolasz 
245 1 0 |a AI és chatbotok integrálása a webáruházakban  |c Baranyi Zoltán Nikolasz  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A mesterséges intelligencia (AI) és chatbotok gyors elterjedése forradalmasítja azügyfélkiszolgálást és az üzleti folyamatokat, különösen a webáruházak, call centerek, hotelek ésegészségügy területén. A dolgozat célja, hogy átfogó elemzéssel feltárja e technológiák gyakorlatialkalmazásait, gazdasági hatékonyságát, társadalmi hatásait és az adatbiztonsági kockázatokat,miközben hangsúlyt fektet a jövőbeli irányokra.A webáruházakban az AI személyre szabott vásárlói élményt és prediktív elemzéseket teszlehetővé, míg a chatbotok a 0–24 órás ügyfélszolgálat révén növelik a hatékonyságot. Callcenterekben az automatizálás leegyszerűsíti az ismétlődő feladatokat, és intelligens interakciókkaljavítja az ügyfélélményt. Hotelek számára a technológia a vendégélményt IoT-eszközökvezérlésével és automatizált folyamatokkal fejleszti, csökkentve a manuális terhelést. Azegészségügyben az AI diagnosztikai támogatást és betegközpontú megoldásokat kínál, dekiemelten fontos az adatvédelem és etikai megfontolások iránti érzékenység.A dolgozat rámutat, hogy az AI nem helyettesíti, hanem kiegészíti az emberi munkát, hibridmodellt teremtve, ahol a technológia a rutinok optimalizálását, az emberi erőforrások pedig akomplex problémamegoldást biztosítják. A siker kulcsa a felelős adatkezelés, a szabályozásikeretek betartása, valamint a technológiai fejlesztések és emberi érzékenység egyensúlya. A jövőegy ügyfélközpontú, prediktív megoldásokra épülő szolgáltatási paradigmát ígér, ahol az AImindennapi és kritikus helyzetekben egyaránt nélkülözhetetlen. 
695 |a adafeldolgozás 
695 |a adatvédelem 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a weboldal tervezés 
695 |a webszolgáltatás 
700 1 |a Forman Norbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262/1/Baranyi_Nikolasz_zardodolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262/2/zaro_dolgozati_osszefoglalas_Baranyi_Nikolasz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262/3/FOSZK%20-biralo.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58262/4/Baranyi%20Zolt%C3%A1n%20Nikolasz-biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés