Kávéélmény fogyasztói szemmel milyen főbb tényezők azonosíthatóak a kávéélmény mögött?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dörömbözi Korina Alexandra
További közreműködők: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Partali Anita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménygazdaság
fogyasztó(k)
lojalitás
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtson a kávézói élmény komplex világáról, különös tekintettel a Caffé Vergnano 1882 Shop prémium kávézóláncra. Bemutatom, hogy a kávézás nem csupán egy ital elfogyasztása, hanem egy társadalmi és kulturális jelentőséggel bíró élményszerzési folyamat. A dolgozat részletesen tárgyalja a kávé útját a kávécserjétől a csészéig, a vevőérték dimenzióit, valamint a kávépiac sajátosságait. Primer és szekunder kutatásaim alapján a kávézói élmény több tényező együttes hatására formálódik, mint a kávé minősége, a környezet, a személyzet szakértelme és a fenntarthatósági gyakorlatok.