Kávéélmény fogyasztói szemmel milyen főbb tényezők azonosíthatóak a kávéélmény mögött?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dörömbözi Korina Alexandra
További közreműködők: Balázsné Dr. Lendvai Marietta
Partali Anita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménygazdaság
fogyasztó(k)
lojalitás
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58326
005 20250923130539.0
008 250923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dörömbözi Korina Alexandra 
245 1 0 |a Kávéélmény fogyasztói szemmel  |b milyen főbb tényezők azonosíthatóak a kávéélmény mögött?  |c Dörömbözi Korina Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtson a kávézói élmény komplex világáról, különös tekintettel a Caffé Vergnano 1882 Shop prémium kávézóláncra. Bemutatom, hogy a kávézás nem csupán egy ital elfogyasztása, hanem egy társadalmi és kulturális jelentőséggel bíró élményszerzési folyamat. A dolgozat részletesen tárgyalja a kávé útját a kávécserjétől a csészéig, a vevőérték dimenzióit, valamint a kávépiac sajátosságait. Primer és szekunder kutatásaim alapján a kávézói élmény több tényező együttes hatására formálódik, mint a kávé minősége, a környezet, a személyzet szakértelme és a fenntarthatósági gyakorlatok. 
695 |a élménygazdaság 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a lojalitás 
695 |a marketing 
695 |a márka 
700 1 |a Balázsné Dr. Lendvai Marietta  |e ths 
700 1 |a Partali Anita  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326/1/D%C3%B6r%C3%B6mb%C3%B6zi_Korina_Alexandra_LVSEI4.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326/2/BA_O_D%C3%B6r%C3%B6mb%C3%B6zi_Korina_Alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326/3/D%C3%B6r%C3%B6mb%C3%B6ziKorinaAlexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58326/4/BA_B_D%C3%B6r%C3%B6mb%C3%B6zi_Korina.pdf  |z Dokumentum-elérés