A marketing területei, módszerei a vállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cséri Egon
További közreműködők: Szilvia Toma
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:7P modell
hatékonyság elemzése
Magyarország
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58376
005 20250923130640.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Cséri Egon 
245 1 2 |a A marketing területei, módszerei a vállalatnál  |c Cséri Egon  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Ezen dolgozat célja a marketing elméleti hátterének összefoglalása, valamint a Versuni Hungary Kft. marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. A dokumentum első felében bemutatásra kerül a marketing fejlődése, funkciói és eszköztára, a második felében ezek gyakorlati nézőpontja és hatékonyságelemzése kapja a főszerepet. Bemutatásra kerülnek az online, valamint offline leggyakrabban használt marketingeszközei a vállalatnak, pontosan az online közösségi média bejegyzések, áruházláncok weboldalain látható megjelenések, áruházláncokkal együttműködve kiküldött hírlevelek, termékbemutató matricák (feature card matricák), bútorok és termékszigetek és a promóterek. A kutatás, valamint elemzés középpontjában ezen marketingkommunikációs eszközök hatékonysága, valamint a vállalati marketingstratégia egyéb főbb területei – mint például a disztribúciós folyamatok, a célpiac meghatározása és a márkaépítés – állnak, különös tekintettel arra, hogyan alkalmazza ezeket egy B2B és B2C környezetben egyaránt működő vállalat. A dolgozat kvalitatív és kvantitatív módszertant is alkalmaz, elsődlegesen dokumentumelemzés és belső vállalati anyagok feldolgozásával, valamint online kérdőív eredményeinek értelmezésével. Az elemzés rávilágít arra, hogy a vállalat marketingje komplex többcsatornás rendszerként működik, amely nemcsak a termékértékesítést, hanem a társadalmi felelősségvállalást és a jövőre tervezve az imázsépítést is lefedi. A kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy a vállalat marketingtevékenysége hatékonynak mondható, tudatosan felépített és hosszú távú stratégiai gondolkodáson alapul, azonban a digitális marketing eszközeinek fokozottabb integrációja további fejlődési lehetőséget jelenthet abból ítélve, hogy az online kérdőívet kitöltők nagyobb százaléka, kényelme révén online szeret vásárolni háztartási kisgépeket. A McCarthy (1960) által napvilágot látott 4P marketing modell segítségével bemutatásra kerül a vállalat sajátos marketingmix felépítése is. A dolgozat javaslatokat is megfogalmaz a vállalat hatékonyságának növelésére, különösen a globális központi részleg logisztikájával kapcsolatban. A vállalat ezen részének gyors és gördülékeny működésé hatványozottan fontos, ugyanis új piacon, egy késve bevezetésre kerülő termék páratlan lehetőséget nyújthat versenytársak számára eladás és ezáltal piacrész megszerzése, valamint vevőlojalitás kiépítésé szempontjából egyaránt. Viszont, ha egy vállalat márkájának az imázsa jól felépített, valamint a fogyasztók hűségesek felé, nincs behozhatatlan lemaradás egy kiváló árazással rendelkező, innovációt hozó termék esetében. 
695 |a 7P modell 
695 |a hatékonyság elemzése 
695 |a Magyarország 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Szilvia Toma  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376/1/Cs%C3%A9ri_Egon_KETD7E_A%20marketing%20ter%C3%BCletei%2C%20m%C3%B3dszerei%20a%20v%C3%A1llalatn%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376/2/Cs%C3%A9ri_Egon_KETD7E_zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376/3/Cse%CC%81ri%20Egon.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376/4/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%20e%CC%81rte%CC%81kele%CC%81s%20-%20Cse%CC%81ri%20Egon.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58376/5/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%20bi%CC%81ra%CC%81lat%20-%20Cse%CC%81ri%20Egon.pdf  |z Dokumentum-elérés