Adminisztratív adatelemzés és ügyféladat-kezelés vállalati környezetben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boczán Patrik
További közreműködők: Vass Judit Andrea
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:adatbázis
adatbiztonság
adatminőség
CRM
intelligencia
Meghatalmazás
Szerződéskezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58414
Leíró adatok
Kivonat:Absztrakt:A dolgozat az adminisztratív adatelemzés és ügyféladatkezelés témáját vizsgálja a Magyar Posta Zrt. CRM rendszerének kontextusában, gazdaságinformatikus szemlélettel. Célja a jelenlegi rendszer erényeinek és hiányosságainak feltárása, valamint fejlesztési javaslatok kidolgozása. Módszerek: gyakorlati tapasztalatok elemzése (szerződés- és meghatalmazás-kezelés, adatbázis-menedzsment), szakirodalmi áttekintés és statisztikai adatok feldolgozása.Eredmények: azonosította az adatminőségi kihívásokat, javasolja a digitális szerződéskezelést, valós idejű szinkronizációt és MI-alapú megoldásokat. A kutatás hozzájárul a CRM hatékonyságának növeléséhez és az ügyfélkiszolgálás javításához.