Innováció És Ügyfélkapcsolat A Banki Szektorban Hogyan Nyerik Meg A Fiatalokat A Revolut És A Magyar Bankok?
Elmentve itt :
| Szerző: | Csehi Loretta |
|---|---|
| További közreműködők: | Richter Dóra |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | bank digitalizáció fenntarthatóság fiatalok innováció ügyfélkapcsolat |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58440 |
Hasonló tételek
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Innovációs marketing a KKV szektorban
: Jahnke Kristóf
: Jahnke Kristóf
IT Audit a banki szektorban
: Urbán Bálint
: Urbán Bálint
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Marketingautomatizálási lehetőségek a banki szektorban
: Hegyi Hédi
: Hegyi Hédi
Pénzmosás banki megközelítésből
: Csehi Tünde Klára
: Csehi Tünde Klára
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
A kis- és középvállalkozások innovációs tevékenységének banki finanszírozása
: Balogh Zsolt
: Balogh Zsolt
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Innováció az adattárolásban - Hogyan változtatták meg életünket a felhőszolgáltatások?
: Antal Melinda
Megjelent: (2018)
: Antal Melinda
Megjelent: (2018)
A felhőszolgáltatás, mint új IT innováció egy banki környezetben
: Milchram Ramóna
: Milchram Ramóna
Attitűdök és hiedelmek a befektetési banki szektorban
: Mátyás Ivett
: Mátyás Ivett
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A vállalati innováció gátló és serkentő tényezői a magyar KKV szektorban
: Pázmány Gergely Tamás
: Pázmány Gergely Tamás
A vállalati innováció gátló és serkentő tényezői a magyar KKV szektorban
: Pázmány Gergely Tamás
: Pázmány Gergely Tamás
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Folyamat monitoring és teljesítménymenedzsment a banki vállalati szektorban
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
A banki ügyfélkapcsolat sajátosságai magánszemélyek esetében a bankszámlavezetésen keresztül bemutatva; illetve problémás ügyfélkezelés a bank gyakorlatában
: Matyola Péter
: Matyola Péter
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Egy folyamat robotizálása és annak hatásai a banki szektorban
: Kamen Zsófia Ildikó
: Kamen Zsófia Ildikó
Innováció otthonainkban – Hogyan változtatták meg életünket az egyre szélesebb körben elérhető okoseszközök?
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Banki IT szektorban, agilisan dolgozó fejlesztőcsapatok hatékonyságának mérése és IT támogatása
: Juhász Ádám
: Juhász Ádám
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
Elektronikus kereskedelem és fizetési rendszer Magyarországon a kereskedelmi banki szektorban
: Rácz Sándor
: Rácz Sándor
Ügyfélkapcsolat- kezelő rendszerek alkalmazása a hazai agrárszektorban
: Kemény Júlia
: Kemény Júlia
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
Folyamatok Automatizálása a Banki Szolgáltatói Szektorban UiPath RPA-val
: Szakács Benedek
: Szakács Benedek
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
ÜGYFÉLKAPCSOLAT ÉS INTÉZMÉNYI KOMMUNIKÁCIÓ A BGE FRONT OFFICE IRODÁJÁBAN
: Kissné Siklósi Anikó
: Kissné Siklósi Anikó
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Hasonló tételek
-
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia -
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna -
Innovációs marketing a KKV szektorban
: Jahnke Kristóf -
IT Audit a banki szektorban
: Urbán Bálint -
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia