Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben
Elmentve itt :
| Szerző: | Pallagi Ivett |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | eladás - értékesítés eladásösztönző eszközök kiskereskedelem promóció személyes értékesítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58518 |
Hasonló tételek
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő
: Csőke Enikő
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
A bizalom kiépítése a személyes értékesítés során
: Szenohradszki Sándor
: Szenohradszki Sándor
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
Üzletkötők és a személyes értékesítés Hagyományos módszerek és modern marketing stratégiák összehasonlítása
: Hibácska-Kiss Dorina
: Hibácska-Kiss Dorina
Személyes értékesítés a Chef Market Zrt.-nél
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
Személyes használatú eszközök életmenedzsmentje
: Tinnyei Zsolt
: Tinnyei Zsolt
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter
: Fejes András Péter
A modern kori személyes értékesítés a vállalati szektorban
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
A Starbucks Happy Hour promóció eladásösztönző hatásának és kommunikációs támogatásának elemzése
: Skoda Anita
: Skoda Anita
A személyes értékesítés szerepe a Kockanapok Kft által szervezett lego kiállításokon
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
: Harcsa Lívia
: Harcsa Lívia
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül
: Pallai Panna Viola
: Pallai Panna Viola
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
Az újautó-értékesítés szerkezetének változása az EU-szabályozás magyarországi bevezetésével
: Tari Balázs
: Tari Balázs
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
A személyes márkaépítés felfedezése a digitális korban eszközök, stratégiák és generációs perspektívák
: Árvai Lili
: Árvai Lili
Személyes pénzügyi tervezés és öngondoskodás
: Udud Bence Balázs
: Udud Bence Balázs
Személyes pénzügyi tervezés és öngondoskodás
: Raáb Dávid Manó
: Raáb Dávid Manó
A magyarországi autóhitelpiac alakulása az elmúlt években az értékesítés ösztönzés szemszögéből
: Györe Andor
Megjelent: (2008)
: Györe Andor
Megjelent: (2008)
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
Meggyőző kommunikáció a személyes eladásban
: Máthé Áron
: Máthé Áron
Marketingben végigmenő trendvonalak hatásai, professzionális értékesítés térnyerése, a valódi ingatlanközvetítés
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Az értékesítés módszertana
: Papadopulosz Dániel
: Papadopulosz Dániel
A pedagógusok életét, munkáját, társadalmi és személyes közérzetét befolyásoló tényezők három dél-magyarországi iskolában
: Bimbó Róbert
: Bimbó Róbert
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf
: Hayden Kristóf
Személyes márka jelentősége a 21. században
: Endrész Dorothea
: Endrész Dorothea
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A CEO személyes és a dolgozói elkötelezettség
: Jakab Sándor
: Jakab Sándor
Hasonló tételek
-
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor -
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita -
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta -
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő -
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea