A Temu globális térnyerése a hazai piacon. Sikeres marketingstratégia vagy átmeneti trend?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Taskovics Alina
További közreműködők: Horváth-Tokaji Hajnalka
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árpolitika
marketingstratégia
online kereskedelem
Temu
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58533
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja, hogy egy átfogó képet adjon a Temu globális térnyeréséről a magyar piacot vizsgálva. A kutatás középpontjában az a kérdés áll, hogy a vállalat sikeres és hosszútávú marketingstratégiát alkalmaz-e, vagy csak átmeneti sikerként értelmezhető a jelenlegi népszerűsége. A dolgozat bemutatja az online kereskedelem fejlődését, a Temu működését, valamint elemzi a vállalat külső és belső környezetét, illetve a versenytársakat. A primer kutatás keretein belül, kvantitatív módszert alkalmazva, online kérdőíves megkérdezés készült, amely a fogyasztók vásárlási szokásait és attitűdjét vizsgálja a Temu-val kapcsolatban. Különös tekintettel kiemelve a bizalmat, az árat, a minőséget és a környezetvédelmet, amelyek jelentős befolyásoló tényezők a fogyasztók számára. Ezen felül, a dolgozatban elemzésre kerül az STP és 4P stratégia, valamint a vállalat jövőbeli kilátásai. Ezen belül részletezve vannak a vállalat lehetőségei a hosszútávú, sikeres működés érdekében, illetve a lehetséges veszélyek, amellyel elveszítheti piaci pozícióját.