Vállalati imázs építés a stakeholder menedzsment szempontjából
Saved in:
| Main Author: | Somfai Evelin Marica |
|---|---|
| Other Authors: |
Tamáska György
Totth Dr. Gedeon |
| Format: | Final Paper |
| Kulcsszavak: | arculat - image interjúk külső stakeholderek Pannonia Bio Zrt. stakeholder(ek) vállalati image |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545 |
Similar Items
Vállalati Imázs-építés
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Stakeholder-menedzsment Veszprém város fejlesztési és befektetés-ösztönzési politikájában
: Kondor Kata
: Kondor Kata
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Published: (2020)
: Baloghová Éva
Published: (2020)
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Balancing Stakeholder Interests in the Pursuit of Corporate Sustainability. An In-depth Examination of a Multinational Company’s Balancing Act and its Stakeholders’ Perspectives
: Kerekes Fanni
: Kerekes Fanni
A strategic approach to stakeholder engagement and scenario planning
: Ács Annamária
Published: (2024)
: Ács Annamária
Published: (2024)
Sustainability Reporting and Its Influence on Stakeholder Decision-Making
: Giap Phuong Quynh
: Giap Phuong Quynh
Osztályközösség-építés hagyományos és IKT módszerek segítségével
: Illésné Takács Éva
: Illésné Takács Éva
Pénzügyi adatpiac építés SAP-HANA átállás kapcsán biztosítónál
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013)
: Srei Szilvia
Published: (2013)
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
Stakeholder perception on smart tourism; the case of Budapest as a potential smart tourism destination
: Kandi Zsuzsanna
: Kandi Zsuzsanna
Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben
: Pattantyús Petra
: Pattantyús Petra
Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata
: Lőrinczi Orsolya
: Lőrinczi Orsolya
Az olaszországi Liguria turisztikai imázs vizsgálata
: Bazsik Orsolya Réka
: Bazsik Orsolya Réka
Vállalati környezeti menedzsment
: Csányi János Richárd
: Csányi János Richárd
Vállalati cash menedzsment
: Hajdu Tímea
: Hajdu Tímea
How to bridge the Healthcare information gap between EuropaBio and some of its core stakeholders
: Vincze Dorottya
: Vincze Dorottya
Visegrád város imázs vizsgálata a Dunakanyar régióban
: Csaba Dóra
: Csaba Dóra
Turisztikai imázs vizsgálat az Észak-Magyarország régióban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata
: Vidák Barbara
: Vidák Barbara
Solt településmarketing tevékenysége és belső imázs vizsgálata
: Németh Zsolt Zsombor
: Németh Zsolt Zsombor
Területi imázs vizsgálata Kalocsa és Környéke esetében
: Salamon Judit
: Salamon Judit
Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében
: Szántó Kitti
: Szántó Kitti
A ZalaWare Informatikai Rendszerház Kft. stakeholder-elemzése és a vállalatirányítási rendszerek bemutatása
: Sziva Adrienn
: Sziva Adrienn
The Cost of Turning Hungary into an Electric Vehicle Battery Giant, or the Battery Superpower Status through the Eyes of Stakeholders
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Lanzarote turisztikai imázs vizsgálata és turisztikai kínálatának elemzése
: Hidvégi Vivien
: Hidvégi Vivien
Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft. stakeholder-elemzése és a magyarországi élelmiszer kereskedelem bemutatása
: Szabó Zoltán István
: Szabó Zoltán István
A Sanofi- Aventis Zrt. ellátási láncának vizsgálata a készletgazdálkodás és a partnerkapcsolat építés területén
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Published: (2009)
: Budai Nóra
Published: (2009)
Similar Items
-
Vállalati Imázs-építés
: Bencsik Vivien -
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet -
Stakeholder-menedzsment Veszprém város fejlesztési és befektetés-ösztönzési politikájában
: Kondor Kata -
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Published: (2020) -
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen