Ügyfélélmény a pénügyi szektorban az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban
Elmentve itt :
| Szerző: | Herczeg Márton |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kocsis Péter János
Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | bank bankok bankszektor customer experience Customer Journey ügyfélélmény ügyfélélmény érettség ügyfélút |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58565 |
Hasonló tételek
Pénügyi kontrolling a kis-és középvállalati szektorban
: Zsankó Viktória
: Zsankó Viktória
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána
: Bagó Diána
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján
: Körmöndi Míra
: Körmöndi Míra
Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
A gépjárműipar átalakulása, valamint az Opel Szentgotthárd Autóipari Kft. vagyoni-, pénügyi- és jövedelmi elemzése
: Farkas Dóra Renáta
: Farkas Dóra Renáta
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
A digitális felületek minősége, az ügyfélélmény és a bizalom szerepe a bankválasztási döntéseinkben
: Dóra Kata Fanni
: Dóra Kata Fanni
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül
: Hanzel Petra
: Hanzel Petra
A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
: Herczeg András
: Herczeg András
IT Audit a banki szektorban
: Urbán Bálint
: Urbán Bálint
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
Marketingautomatizálási lehetőségek a banki szektorban
: Hegyi Hédi
: Hegyi Hédi
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
Attitűdök és hiedelmek a befektetési banki szektorban
: Mátyás Ivett
: Mátyás Ivett
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
Folyamat monitoring és teljesítménymenedzsment a banki vállalati szektorban
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
Friss diplomások munkavállalási motivációja az SSC szektorban
: Szántó Márton Attila
: Szántó Márton Attila
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Egy folyamat robotizálása és annak hatásai a banki szektorban
: Kamen Zsófia Ildikó
: Kamen Zsófia Ildikó
A VEZETŐI SZÁMVITEL FONTOSSÁGA ÉS ALKALMAZÁSA KÜLÖNÖSEN A MAGYARORSZÁGI KKV SZEKTORBAN
: Posta Erika
: Posta Erika
Hasonló tételek
-
Pénügyi kontrolling a kis-és középvállalati szektorban
: Zsankó Viktória -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence -
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána -
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk -
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin