A mesterséges intelligencia alapú megoldások alkalmazása a biztosítási szektorban – az MI szerepe a döntéshozatal, személyre szabott ajánlatok, churn előrejelzés, prediktív modellezés és csalásmegelőzésben
Elmentve itt :
| Szerző: | Luo Jian Guó |
|---|---|
| További közreműködők: |
Csetri Dániel
Keresztes Dr. Éva Réka |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adafeldolgozás biztosítás(ok) biztosítási formák biztosítási rendszer döntéshozatal mesterséges intelligencia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58566 |
Hasonló tételek
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
Prediktív analitika a pénzügyi kontrollingban
: Benke Franciska Csilla
: Benke Franciska Csilla
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Bányászati célú beruházás-gazdaságossági DCF modellezés
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
Az adattárházi modellezés fontossága a hitelintézetekben
: Farkas István Áron
: Farkas István Áron
Mi a jövő? Az adatvezérelt döntéshozatal és az analitikus CRM rendszer
: Székely Gábor
: Székely Gábor
Az egyedi értékesítési ajánlatok szerepének vizsgálata a vendéglátó vállalkozások megküzdési stratégiájában
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban mi a Crystal Nails sikerének kulcsa?
: Pergel Ágota
: Pergel Ágota
Előrejelzés mesterséges intelligenciával a gyakorlatban
: Nagy Ferenc
: Nagy Ferenc
Csődkockázati előrejelzés vizsgálata hazai vállalatokon keresztül
: Fődi Lili
: Fődi Lili
Az üzleti modellezés kérdései és kihívásai, egy internetes startup példáján keresztül
: Pintér Kata
: Pintér Kata
Hitelkockázati döntéshozatal előkészítése
: Gerlai Anna
: Gerlai Anna
Kereslet-előrejelzés és bevételtervezés megoldásai a hazai vendéglátásban
: Budai András
: Budai András
Erőforrás-biztosítási rendszerek
: Takács Katalin
: Takács Katalin
Válságra szabott divat A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül
: Laczkó Annamária
: Laczkó Annamária
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
Digitalizáció a biztosítási szektorban
: Punka Nikoleta
: Punka Nikoleta
Termékfejlesztés a biztosítási piacon
: Hegedűs Orsolya
: Hegedűs Orsolya
Biztosítási szolgáltatások direktmarketing kommunikációja
: Gáll Judit
: Gáll Judit
Előrejelzés mesterséges intelligenciával a gyakorlatban, az adattudomány mai eszköztárának bemutatása
: Kassas Márk
: Kassas Márk
Döntéshozatal karrier kérdésekben Business Coaching támogatassal
: Deli Vivien
: Deli Vivien
Fogyasztói döntéshozatal az online szállásfoglalás területén
: Békési Mónika
: Békési Mónika
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Hasonló tételek
-
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla -
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence -
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka -
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin