A kiemelt összetevők szerepe az arcápolási termékek marketingkommunikációjának és márkaimázsának alakításában, valamint a fogyasztói magatartásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Réka Kamilla
További közreműködők: Szabó Edit
Uhrin Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:arcápolási termékek
fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
marketingkommunikáció
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58624
Leíró adatok
Kivonat:Tanulmányomban az arcápolási termékek összetevőkre fókuszáló marketingkommunikációját vizsgáltam a fogyasztói döntések befolyásolásának szempontjából. A kutatás középpontjában az állt, hogy az összetevők hétköznapi vagy tudományos bemutatása, a clean beauty mozgalom üzenetei, valamint az innovatív hatóanyagok milyen mértékben alakítják a vásárlói preferenciákat és a márkák iránti bizalmat. Elemzésem során igazoltam, hogy a transzparens, szakmailag megalapozott kommunikáció nem csupán növeli a vásárlási hajlandóságot, hanem aktívan formálja a fogyasztók bőrápolási szokásait is. A dolgozat kiemelten foglalkozik a marketingkommunikáció és a fogyasztói attitűdök közötti kapcsolat mechanizmusával, rávilágítva a tudatos döntéshozatal növekvő jelentőségére a bőrápolási iparágban.