INNOVÁCIÓK ÉS KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA A DIVATIPARBAN RFID és egyéb eladásösztönző megoldások a ZARA-nál.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pidem Barbara Bibiána
További közreműködők: Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:divatipar
eladás - értékesítés
fast fashion
innováció
marketingkommunikáció
RFID
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58673
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom középpontjában a ZARA, mint fast fashion márka innovatív technológiai megoldásai, különös tekintettel az RFID rendszer alkalmazása és annak eladásösztönző hatásai állnak. A márka a divatvilágában az egyik legmeghatározóbb szereplője, amely hatékonyan ötvözi a modern logisztikai, marketing- és termékmenedzsment eszközöket a fogyasztói élmények növelése érdekében. Ismertetem a márka üzleti modelljét, hirdetési stratégiáját, valamint az üzletek nyitásához kapcsolódó kritériumokat, továbbá a jelenlegi pozíciómnak, mint termékmenedzser gyakorlati szerepét is. Kvantitatív kutatással támasztom alá, hogy a vásárlók döntéshozatalát milyen mértékben befolyásolják a technológiai újítások, az ár/érték arány, valamint a fenntarthatósági szempontjai. Fő hipotéziseim közé tartozik, hogy a jelenlegi innovációk, amelyeket a ZARA elért és elindított elősegíti a versenytársak elleni stagnáló sikereket, és további célok kitűzésével, mint a fenntarthatóság és környezetbarát projektet kulcsfontosságú szerepet tölt be a márka üzleti modelljéhez.