Examining the success of the Inditex group in Hungary-Focusing on the brand Zara
Elmentve itt :
| Szerző: | Fülöp Sára |
|---|---|
| További közreműködők: |
Hornyák Henriett
Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna Marianna |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Competitive prices customer behavior fashion fast fashion fogyasztói magatartás fogyasztói szokások Inditex Zara |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58696 |
Hasonló tételek
The Spanish Textile Industry The Success of Inditex
: Szöllősi Judit
: Szöllősi Judit
The Spanish Textile Industry, The Success of Inditex
: Szöllősi Judit
: Szöllősi Judit
Examining the factors influencing the success of projects
: Balogh Dóra Adrienn
: Balogh Dóra Adrienn
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
Hungary's country brand focusing on how it is perceived by different segments of travellers
: Pozsár Péter
: Pozsár Péter
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The definite role of the Revenue Management, focusing on Accor Hotels Group
: Csuha Katalin
: Csuha Katalin
Family businesses in the catering industry, specifically focusing on the succession process and potential conflicts
: Szakáll Zsófia
: Szakáll Zsófia
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Marketing plan of UNIS Group with a special focus on relationship marketing
: Barna István
Megjelent: (2013)
: Barna István
Megjelent: (2013)
Examining the Influence of Athlete Endorsements on the Value of a Brand
: Alanchis Bounbalamy
: Alanchis Bounbalamy
Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies
: Óvári Ádám
: Óvári Ádám
Examining the relationship between restaurant experience and brand loyalty intention
: Iabloncsik Jasmina-Bianca
: Iabloncsik Jasmina-Bianca
Brand Management of Jin Jiang International Group
: Yang Miss Xuyao
: Yang Miss Xuyao
Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors
: Varga Petra
: Varga Petra
Examination of trends and challenges of Hungary’s event industry
: Hadházi Orsolya
: Hadházi Orsolya
Examination of corporate social responsibility projects in the construction industry, focusing on the Hungarian market. -A case study of Mapei Kft.
: Hollósy Luca Henrietta
: Hollósy Luca Henrietta
Comparative study of successful ecotourism in Hungary and Japan
: Haratake Jyuri
: Haratake Jyuri
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva
: Tóth Martina
: Tóth Martina
A logisztika szerepe az Inditex cégcsoporton belül
: Varga Ilona Henrietta
: Varga Ilona Henrietta
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett
: Simon Bernadett
A Zara szolgáltatásmarketig tevékenységének vizsgálata
: Prekli Dalma
: Prekli Dalma
The Bosch Group’s online communication in Hungary
: Kmetty Nóra Lili
: Kmetty Nóra Lili
Introducing the Vehicle Manufacturing Activity of MÁV Group within the frameworks of Project IC+ and the examination of scopes in piloting to the market
: Mészáros Dániel
: Mészáros Dániel
The success factors of Small and Medium Enterprises in Hungary An empirical mixed method research
: Sagitova Adina
: Sagitova Adina
Cross-cultural communication with a focus on Hungary and Lebanon in business
: Abou Ltaif Sandra
: Abou Ltaif Sandra
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
Successful drug launch strategy in Hungary - based on the example of Victoza
: Marencsák Noémi
: Marencsák Noémi
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál
: Saláta Márton László
: Saláta Márton László
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Hasonló tételek
-
The Spanish Textile Industry The Success of Inditex
: Szöllősi Judit -
The Spanish Textile Industry, The Success of Inditex
: Szöllősi Judit -
Examining the factors influencing the success of projects
: Balogh Dóra Adrienn -
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin -
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien