A CRM automatizáció hatása a marketingkommunikációban és vállalati kiépítése a Danubius Hotels Zrt. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Ágnes
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Nagy Zoltán Gergely
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:automatizáció - automatizálás
CRM
marketingkommunikáció
online marketing
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58705
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban azt vizsgálom, milyen hatással van egy CRM rendszer és a hozzá kapcsolódó marketingautomatizáció a vállalati kommunikációra. Hipotéziseim szerint a CRM és marketingautomatizáció hatékonyabb célzást, személyre szabottabb kommunikációt és versenyelőnyt biztosít a turizmusban. Emellett elengedhetetlenek egy modern hűségprogram működéséhez, és a közösen kialakított projektfolyamatok hosszú távon is hozzájárulnak a szervezeti fejlődéshez. A Danubius Hotels Zrt.-nél szerzett tapasztalataim alapján mutatom be, hogyan járulhat hozzá egy új, digitális kedvezményprogram a vendégélmény növeléséhez és a lojalitás erősítéséhez, valamint, hogy miért kapcsolódik össze szorosan a CRM rendszerrel. Kutatásom kvalitatív módszertannal készült, célom pedig az volt, hogy gyakorlati szempontból vizsgáljam meg a CRM rendszerek lehetőségeit, feltárjam a további fejlesztési irányokat, és az eredmények tükrében értékeljem a felállított hipotéziseket.