A CRM automatizáció hatása a marketingkommunikációban és vállalati kiépítése a Danubius Hotels Zrt. példáján keresztül
Saved in:
| Main Author: | Szabó Ágnes |
|---|---|
| Other Authors: |
Folmeg Dr. Márta
Nagy Zoltán Gergely |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | automatizáció - automatizálás CRM marketingkommunikáció online marketing szállodaipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58705 |
Similar Items
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
CRM rendszerek kiépítése, bevezetése
: Lucza Rita
: Lucza Rita
Vállalati informatikai infrastruktúra kiépítése
: Titkovics Ferenc
: Titkovics Ferenc
Egy vállalati adatmodell kiépítése
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Vállalati adatbázisok kiépítése, implementálása MySQL-ben
: Szűcs Ágnes Zita
: Szűcs Ágnes Zita
A MICE termékcsoport hatása Budapest turizmusára a Danubius Hotel Flamenco**** és a Hungexpo Zrt. példáján keresztül
: Szabó Nikoletta
: Szabó Nikoletta
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Published: (2013)
: Mervai Nóra
Published: (2013)
MICE szerepe a Danubius Hotels Zrt.-ben
: Arláth Dóra
: Arláth Dóra
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Szakemberhiány és fluktuáció a magyar szállodaiparban, a Danubius Hotel Zrt. példáján bemutatva
: Füredi Balázs
: Füredi Balázs
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Published: (2013)
: Kalló Eszter
Published: (2013)
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A megújult Danubius Hotel Helia
: Ondrovics Elvira
: Ondrovics Elvira
A Danubius Hotel Hélia arculatváltozása
: Török Rozália
: Török Rozália
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
CRM folyamatok modellezése vállalati problémamegoldáson keresztül
: Péter Bence Gábor
: Péter Bence Gábor
Szolgáltatás kiépítése a gyakorlatban
: Újszászi Henriett
: Újszászi Henriett
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
A housekeeping kapcsolattartása a Danubius Hotel Astoria Szállodában
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes
: Lovas Ágnes
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Az automatizációs és digitalizációs projektek hatása, következménye a könyvvizsgálat területén - egy vállalati példán keresztül -
: Kása Szonja
: Kása Szonja
A minőségkontrolling rendszer kiépítése, a minőségköltségek optimalizálásának bemutatása egy konkrét vállalaton keresztül
: Lengyel Krisztina Ágnes
: Lengyel Krisztina Ágnes
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Similar Items
-
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes -
CRM rendszerek kiépítése, bevezetése
: Lucza Rita -
Vállalati informatikai infrastruktúra kiépítése
: Titkovics Ferenc -
Egy vállalati adatmodell kiépítése
: Varga Kristóf -
Vállalati adatbázisok kiépítése, implementálása MySQL-ben
: Szűcs Ágnes Zita