A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Molnár Viktória
Other Authors: Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon
Format: Final Paper
Kulcsszavak:Forma-1
Liberty Media
márkaépítés
sportmárkaépítés
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58734
005 20251027142328.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Viktória 
245 1 2 |a A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után  |c Molnár Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Final_paper 
520 3 |a A dolgozat a Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulását vizsgálja, különös tekintettel a Liberty Media beavatkozására. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan formálódott át a sportág arculata a digitális korszakban. Elméleti alapját a márkaérték, márkaidentitás és sportmárka-fogalom képezi. A kvalitatív és kvantitatív elemzés alapján megállapítható, hogy a Liberty Media újításaival (digitális kommunikáció, célzott kampányok, stakeholder-szemlélet) sikeresen modernizálta és fiatalította meg a Forma-1-et. 
695 |a Forma-1 
695 |a Liberty Media 
695 |a márkaépítés 
695 |a sportmárkaépítés 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Téglásy Nóra  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734/1/szakdolgozat%20-%20Moln%C3%A1r%20Viki.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734/2/Szakdolgozat%20Sta%CC%81tusza.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734/3/Biralat_MolnarViki_kulsokonzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734/4/Moln%C3%A1r%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés